پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

مدیر بیمارستان امام سجاد رامسر پاسخ داد

مدیر بیمارستان رامسر گفت:یکی از دلایل کندن درختان پالم به جهت اختفای دختر و پسر در پشت آن و انجام کارهای خلاف بوده است

دکتر صدریان مدیر بیمارستان امام سجاد (ع) شهرستان رامسر در مورد انتشار  اخباری در خصوص کندن درختان پالم در محوطه بیمارستان گفت:حدود 35 اصله درخت پالم با عمر حدود 15 الی 20 سال در محوطه بیمارستان وجود داشت و بدلیل اینکه این درختان مزاحمت هایی از قبیل افتادن بر روی دانشجویان ،اختفای دختر وپسر در پشت آنها و انجام کارهای خلاف ،داشتن برگهای تیز،وجود محوطه نازیبا و شبیه جنگل- ایجاد کرده بود ناگزیر آنها را از جای خود کندیم و هفته آینده به جایش درختان جوان و کوچکتر خواهیم کاشت.

دکتر صدریان افزود:چون فروش این درختان به صورت عمده ای نبود ،لذا نیازی به مزایده نیست و در ضمن همان شخصی که این درختان را خرید حدود 1400 اصله گل رز نیز به بیمارستان اهدا کرد که هفته قبل توسط باغبان در محوطه بیمارستان کاشته شد.

پژواک رامسر:

1-کلمه مزایده در اصطلاح؛فرایندی است برای فروش یا واگذاری کالا، خدمات یا حقوق دولتی یا متعلق به عام (بیتالمال) یا متعلق به بخش خصوصی به فرد یا افرادی که بیشترین قیمت را پیشنهاد کرده باشد و در قانون مزایده هیچ گاه کلمه عمده یا جزئی به کار نرفته است.

2-در ضمن چرا بیمارستان رامسر به جای فروش درختان پالم به افرادی دیگر برای مزایای شخصی ،آنرا به شهرداری رامسر که طالبه آن نیز بود واگذارد نکرد تا شهرداری در فضای شهری از آن استفاده کند و شهروندان از آن سود جویند؟

3-آیا می توان با بریدن درختان پالم صرفا با دلایلی که جناب دکتر فرمودند خصوصا اختفای دختر و پسر و انجام کارهای خلاف توجیه مناسب برای افکار عمومی باشد؟با بریدن درختان پالم ، این مشکل که گویا کوتاهی از حراست بیمارستان است رفع خواهد شد؟

مطالب مرتبط:

از بن کندن درختان کهنسال پالم و چند سوال!!!

 

نظرات 11 + ارسال نظر
a2020 1391/08/22 ساعت 10:32 ب.ظ

اگر چه حرفی زده شد وبهانه ایی تراشیدند تا عده ایی تنور داغ کنند اما همانطور که گفتید چشم ها را باید شست آقای بهرامی گاهی اشتباه یکنفر ماهیت خیلی افراد که دم از حقوق مردم رامیززند بهتر مشخص میکند ماهیت کسانی که تبر بر ریشه بهداشت ودرمان رامسر نهادند و جیب مبارکشان پرشد

[ بدون نام ] 1391/08/18 ساعت 12:27 ب.ظ

اگر بهانه قطع درختان بی گناه این موضوع بوده پس باید اتاق رییس سابق بیمارستان با خاک یکسان بشه
ضمن اینکه باید دور ور رییس شبکه بهداشت شهرستان را نیز جستجو بکنیم صددرصد از این نوع درختان وجود دارند

شهروند 1391/08/17 ساعت 07:20 ب.ظ

مدیر میتواند درخصوص برگزاری مزایده تصمیم بگیره و میتواند ترک تشریفات بگذاره

سلام
فرمایش شما مطابق کدام بند از قانون است؟

امیر جم 1391/08/14 ساعت 09:47 ب.ظ

با سلام
1- این داستان ، از مصادیق بارز پاک کردن صورت مساله به جای فکرکردن به راه حل و پاسخ آن می باشد. حدیث مکرر و هر روز ما!
2- فراوانی برخورد طنازانه با مسایل و مشکلات که در قالب لطیفه ها و نظرات و ... ارایه می شود ، به نظر نشانه خوبی
نمی نمایاند.
تابعد

سلام واقعا جای تآسف دارد با بیان این گونه موضوع از زبان پزشکی که این همه سال در آنجا خدمت کرد . و اینگونه به شعور مردم توهین می کند . ولی ایکاش دکتر محترم ریاست بیمارستان از خود ایشان توضیع می خواستند . چرا چنین حرفی زده است !

متاسفم برای شهر رامسر که همچین شخص (...)را ریئس بیمارستان کردند.

درود بر جناب بهرامی .
بنده هم راستا با تمام مسئولان هستم . آنها بسیار دقیق فکر می کنند و می دانند چگونه تمام فتنه ها را در نطفه خفه کنند . چه معنی درخت ریشه دار و قدیمی باشد ؟ فضای سبز جز بی ارزش ترین مباحث در ایران است و اخلاقیات و حفظ به زور شرافت مردم از همه امور اولا تر است . شما که کارشناس نیستید . به عقیده بنده باید عامل فساد را از ریشه کند و حتی به مناقصه هم نگذاشت . درختان را می توانند به کاغذ تبدیل کنند هم سودش خیلی بیشتر است هم مثمر ثمر تر .

raa na 1391/08/13 ساعت 11:23 ب.ظ http://ramsarmoj.blogfa.com

سلام
حالا اگر با کمی خوش بینی از کندن این درختان بگذریم ، نمی دانم چرا با این دلیل های خنده دار شعور مردم و ملت را زیر سوال می برند . ظاهرا عادت شده هر کسی جایی به بن بست می افتد پای رابطه های به ظاهر نامشروع را پیش بکشد .
الله اعلم

با جنبه 1391/08/13 ساعت 04:26 ب.ظ

سلام وای وای انقراض و نابود کردن گیاهان چه ربطی به رابطه دخترها و پسرها داره پس به این اقا دکتر بگید حراست کشک ! اها پس اتاق های دیگر را باید تخریب کنند مثل اتاق کشیک پزشک در اورژانس اخه اونجاهم اختفای همکاران پزشک و .... هستش

بی جنبه 1391/08/12 ساعت 06:19 ب.ظ

سلام دوست خوبم شما که دکتر نیستی ! ایشان همانگونه دکتر هستند و دکترین امربه معرف از نوع دیگر شروع کرده این دکتر مثل اینکه قبلا توی این بیمارستان نبود و اختفاع دختر و پسر ببیند !! چرا قبلا سکوت کرده بود ؟! این دکترین اگر واقعا در اصلاح رفتاری فکری می کند به جان منابع گیاهی می افتد . چرا قبلا دکتر علیخانی اینکارو کرده بود ولی نه (...)

علی 1391/08/12 ساعت 04:10 ب.ظ

این همه درخت اسلامی داریم حالا پالم دیگه چه صیغه ایه !حق اون درختان بیگانه است که از ته درآورده شوند از ته ته !تازه دخترها و پسرها هم بخواهند پشتش از اون کارا بکنند ! بحق چیزای نشنیده و ندیده .. حالا پوزخند تو واسه چی به سروسینه میزنی ! بهداشت و بیمارستان به شما و رشته تحصیلیتان چه ربطی دارد ؟ چرا در کاری که تخصص نداری دخالت می کنی ؟ صد بار گفتم به کاری که به تو کاری ندارد کاری نداشته باش !درود بر دکتر صدریان و دکتر نیک نهاد مدیران بومی (ده بار ) درود بر شهردار بومی ( یک بار ) صفر قاسمی محکوم باید گردد ( صفر بار ) مرگ بر استکبار جهانی و ایادی سابقش بخصوص ... و ... و ... و پوزخند ( دو میلیون بار )

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.