پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

مصاحبه مطبوعاتی فرماندار رامسر +حاشیه ها

مصاحبه مطبوعاتی فرماندار رامسر+ حاشیه ها

رستم زرودی ضمن اشاره به فضای بسیار خوب رسانه های مجازی در شهرستان رامسر در حد کلان شهر ها کشور اظهار داشت:از روزی که من به فرمانداری رامسر آمدم تمام مطالب سایتها و روزنامه های مربوط به شهرستان و استان را روزانه مطالعه می کنم و هر روز قلم خبرنگاران را می خوانم و از آن در جهت بهبود وضعیت شهرستان استفاده می کنم.

فرماندار رامسر در مصاحبه مطبوعاتی خود با خبرنگاران رسانه های شهرستان گفت:من آستانه تحمل بسیار بالایی دارم و سعی می کنم انتقاد پذیر باشم و بد اخلاقی نکنم ولی انتظارم از رسانه ها این است که رسالتشان را به نحو احسن انجام دهند.

رستم زرودی ضمن اشاره به فضای بسیار خوب رسانه مجازی در شهرستان رامسر در حد کلان شهر ها کشور اظهار داشت:از روزی که من به فرمانداری رامسر آمدم تمام مطالب سایتها و روزنامه های مربوط به شهرستان و استان را روزانه مطالعه می کنم و هر روز قلم خبرنگاران را می خوانم و از آن در جهت بهبود وضعیت شهرستان استفاده می کنم.

فرماندار رامسر در ادامه گفت:اگر خبرنگاران مطلبی در خصوص شهرستان شنیدند صحت و سقم آن را از من بپرسند .

وی در خصوص احداث ساختمانی در جنب میدان امام گفت:گروهی از بازاریان به ما مراجعه کردند و گلایه مندی خود را از احداث این ساختمان اعلام کردند و پیرو آن نامه ای تنظیم شد و موضوع از طرف دادستان در حال پیگیری است.

وی گفت :ساختمان مورد احداث از نظر فنی دارای ایراداتی است و پروانه آن در سال 1389 تمدید شده ولی از امور آب مجوز ندارد.

وی گفت:همانند این بنا چندین نقطه دیگر شهرستان نیز این مشکل وجود دارد ولی اکنون در این مورد حساسیت ایجاد شده است.

وی گفت:کم کاری از شورای اسلامی و شهرداری رامسر است و متولی اصلی این مسئله شورا است و باید آنها با خبرنگاران در خصوص این موضوع جلسه تشکیل دهند.

وی ضمن اشاره به اینکه به لحاظ مدیریتی اجازه اهانت به هیچ کس را نمی دهم افزود: جلسه ای را در هفته گذشته برای رفع مشکل بنای جنب میدان امام تشکیل دادم و در آن جلسه به هیچ کسی توهین نشد ولی برخی افراد یادداشت می نویسند که در اتاق فرماندار به فلان شخص توهین شد.

فرماندار رامسر مشکل اتمام تصفیه خانه را انتقال دستگاه اوزون زنی از خارج از کشور دانست و گفت:اعتبار این دستگاه نیز تامین شده است و منتظریم تا این موضوع صورت بگیرد ولی پیشرفت فیزیکی تصفیه خانه اعم از جدول بندی ،نصب چراغ و... به کندی پیش می رود و برای این موضوع 2 بار مکاتبه کردم.

فرماندار افزود: هفته ای 2 بار برای تکمیل پروژه تصفیه خانه از آن بازدید می کنم.

زرودی در مورد عدم پرداخت سهم کتابخانه ها توسط شهرداری شهر رامسر گفت:متاسفانه در زمانی که هنوز امور کتابخانه ها از اداره ارشاد جدا نشده بودند کتابخانه احمدنژاد رامسر با پیمانکاری اداره کل ارشاد استان بدون پروانه ساخته شد و اکنون شهرداری مدعی است که چون این کتابخانه در کمسیون ماده 100 رفته باید تا تصفیه میزان جریمه کتابخانه از دادن سهم کتابخانه ها خودداری کرد و این مشکل باید حل شود تا کتابخانه ها متضرر نشوند.

زرودی در خصوص انتخابات خرداد ماه سال جاری گفت:حوزه تنکابن رامسر به همراه 4 حوزه دیگر در سطح کشور به طور همزمان سه انتخابات  ،  برگزار می شود که هر کدامشان شرایط خاص خودش را دارد.

وی گفت :بعضا در جلسات و مراسماتی شرکت می کنم که برخی از نامزدهای احتمالی نیز حضور دارند که این موضع دلیل بر حمایت ما از آن نامزدها نمی باشد .

فرماندار رامسر گفت:من در بحث انتخابات به هیچ وجه کوتاه نمی آیم و با تخلفات به شدت برخورد خواهم کرد.

وی در خصوص پروژه هتل سماموس گفت:از نظر من پروژه هتل سماموس بسته شده است و استانداری،دادگستری،جهاد کشاورزی،حفظ حقوق بیت المال  در حال بررسی هتل سماموس هستند.

حاشیه ها:

1- زرودی در حضور خبرنگاران با پیمانکار آسفالت یکی از روستاهای دهستان اشکور تماس گرفت و از روند پیشرفت پروژه کسب اطلاع کرد.

2- مسئول حراست فرمانداری در دقایق پایانی مصاحبه مطبوعاتی خبرنگاران با فرماندار ، در جلسه حضور یافت.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.