پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

اهانت به یک روحانی در حضور فرماندار رامسر

 

این چه قدرتی است که افرادی به هر دلیلی با یک اقدامی سوال بر انگیز ، مردم را به اعتراض وا-می دارند و آنوقت اعتراض ساده و کاملا مودبانه و منصفانه و بی غرض یک شهروند که حرف اکثریت مردم شهر است را در مقابل و حضور مسولان شهر که باید حافظ حقوق شهروندی باشند با واژه بسیار زشت پاسخ می دهند و هیچ اتفاقی هم نمی افتد

اهانت به یک روحانی در حضور فرماندار رامسر

 چندی قبل شیخ صفر قاسمی مدیر وبلاگ "شول رامسر" در انتقاد به ساخت بنایی در جنب میدان امام رامسر مطلبی را با عنوان "مگر رامسر صاحب ندارد" را در خروجی وبلاگ خود قرار داد و از آن به عنوان جنایتی در حال وقوع یاد کرد و خواستار پاسخ گویی مسئولین شهرستان رامسر شد.

پیرو یادداشت فوق روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رامسر جوابیه ای را در خروجی سایت شهر داری قرار داد و مجوز صادر شده برای احداث این بنا را در سال 1384 دانست ولی قاسمی این ادعا را رد و در توضیح آن نوشت"پروانه صادرشده در سال 84 چند دوره تمدید شده است.چرا در زمان تمدید پروانه ساخت بعد ازتصویب و ابلاغ طرح تفصیلی ضوابط این طرح از جمله 2 متر بزرگتر شدن میدان امام لحاظ نشده است؟"

اما این پایان ماجرا نبود ،رستم زرودی فرماندار رامسر به دلیل اهمیت موضوع جلسه ای را با حضورتعدادی از افراد ذی مدخل از شهرداری شورای شهر، بانک صادرات ،مقامات محلی ومالکان ساختمان درحال ساخت واقع درمیدان امام را در محل فرمانداری تشکیل داد .

جزییات جلسه و حرف و حدیث های پیرامون آن را به نقل از وبلاگ شول رامسر پی می گیریم.

"1-عزیزی از شرکت کنندگان درجلسه با شرمندگی و ازروی ترحم به من فرمودند: قاسمی جان در جلسه خیلی به شما اهانت کردند...و همه هم سکوت کردند!!!

2-مقام مسول دیگری که عضو محترم شورای اسلامی شهرهستندو درجلسه  حضور داشتند و من خیلی دوستش دارم  فرمودند با کلیات اعتراض و مطلب شما موافقم و تخلفاتی صورت گرفت ولی قدری تند رفتی...!!!

3-یکی از مالکان محترم که تا کنون کوچکترین بی احترامی و بی ادبی و جسارتی را از من نسبت به خود ندیده ظاهرا درپاسخ فرماندار محترم و در یک جلسه رسمی و در حضور جمع و یا دور از جمع فرمودند:قاسمی غلط کرد.!!!

4-فردای آن روز در داخل خیابان جناب آقای ... یکی از مالکان محترم  در پاسخ یکی از شهروندان فرمودند:هیچ غلطی نمیتوانند بکنند و قاسمی ... خورد. ..!!!

5- شخصا از جناب آقای... یکی دیگر از مالکان محترم ساختمان پرسیدم آیا  شما و شریک محترمتان گفتیدقاسمی غلط کرد ؟در پاسخ ،صادقانه، شجاعانه و پیروزمندانه گفتند: بله ما گفتیم و باز هم میگوییم!!!

این چه قدرتی است که افرادی به هر دلیلی با یک اقدامی سوال بر انگیز مردم را به اعتراض وا-می دارند و آنوقت اعتراض ساده و کاملا مودبانه و منصفانه و بی غرض یک شهروند که حرف اکثریت مردم شهر است را در مقابل و حضور مسولان شهر که باید حافظ حقوق شهروندی باشند با واژه بسیار زشت " قاسمی غلط کرد !!!" پاسخ می دهند و هیچ اتفاقی هم نمی افتد. "

البته لازم به توضیح است که پژواک رامسر در روزهای آینده بررسی های لازم پیرامون این موضوع را انجام داده و اخبار تکمیلی را در خروجی وبلاگ قرار می دهد.

 

نظرات 4 + ارسال نظر
صالحه 1391/08/18 ساعت 12:21 ق.ظ

سلام اقای بهرامی
لطف کنید اگه امکان داره از بازسازی مسجد جنت رودبار هم که با کمک های مردمی و تلاش شورا و بقیه داره ساخته میشه ی مطلب بزارین و با یکی از اعضای شورا یا اعضای چن نفره همکار صحبت کنید ممنوون

خدایا من در کلبه حقیرانه خود کسی را دارم که تو در ارش کبریایی خود نداری
منچون تویی را دارم
وتو چون خود نداری

من دروغگو نیستم 1391/08/09 ساعت 01:08 ق.ظ

پس چرا فرماندار رامسر در نشست مشترک شورای روحانیت و مسولان دستگاههای اجراییگفت:علما و روحانیون دغدغه دین و اعتقادات را دارند و باید از این ظرفیت نهایت استفاده را برد.
منبع:http://ramsarmosalla.blogfa.com/post-339.aspx

امید 1391/08/09 ساعت 12:52 ق.ظ http://ur1.ca/apc8a

سلام وب سایت زیبایی دارید .موفق باشید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.