پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

قاسم احمدی : استان شدن غرب مازندران پیگیری می‌شود

احمدی در ادامه در خصوص استان شدن غرب مازندران عنوان کرد: استان جدید خواسته بحق مردم غرب مازندران است هرچند شاید به مذاق عده‌ای خوش نیاید و حتی موضع‌گیری کنند اما باید این حقیقت را بپذیرند.

 

همزمان با سفر چهارم هیئت دولت به مازندران استان شدن غرب مازندران پیگیری می‌شود

 

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، قاسم احمدی در جلسه شورای اداری رامسر اظهار داشت: مسئولیتی که امروز به ما داده می‌شود باید در راه خدمت به مردم آن را به کار بگیریم و این یک وظیفه است که می‌بایست به آن توجه شود.

وی افزود: انقلاب اسلامی ما براساس و معیار شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» و برپایه پیوند عمیق قلبی بین امام (ره) و مردم شکل گرفت و قدم در راه پیشرفت و تعالی گذاشت و امروز نیز با رهبری مقام عظمای ولایت روز به روز در حال پیشرفت و اقتدار است.

احمدی بیان کرد: اکنون از نظر علمی در رتبه هجدم جهانی قرار داریم و حتی از کشور سوئد هم پیش افتادیم اما دشمن دوست ندارد این موفقیت‌های ما را ببیند و همواره درصدد ضربه زدن به کشورمان است.

احمدی به مقوله اقتصاد مقاومتی پرداخت و گفت: اقتصاد مقاومتی به معنای ریاضت کشیدن نیست بلکه با برنامه پیش رفتن است و امروز که فضای تحریم گسترده‌تر می‌شود دشمن از هیچ کوششی برای فشار بیشتر دریغ نمی‌کند.

وی افزود: ما تجربه جنگی تحمیلی را داریم و این بهترین فضا برای یادگیری درس اقتصاد مقاومتی است و این می‌تواند نقطه قوت ما باشد.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: عده‌ای به دنبال یاس و نا امید جلوه دادن در کشور هستند اما بدانند که این انقلاب ریشه گرفت و جوانان ما در عرصه‌های مختلف بین‌المللی روز به روز بیشتر می‌درخشند که نشان از اقتدار ملی ایران دارد.

نماینده معین مجلس شورای اسلامی در رامسر، تنکابن و عباس‌آباد به پروژه‌های نیمه تمام دولت در این منطقه اشاره کرد و گفت: پروژه نیمه تمام تسویه خانه و فرودگاه رامسر باید به اتمام رسیده و به بهره‌برداری کامل برسد.

وی در ادامه در خصوص استان شدن غرب مازندران عنوان کرد: استان جدید خواسته بحق مردم غرب مازندران است هرچند شاید به مذاق عده‌ای خوش نیاید و حتی موضع‌گیری کنند اما باید این حقیقت را بپذیرند.

احمدی بیان کرد: ما اعتقاد داریم چون فاصله ما با مرکز استان زیاد است بنابراین رسیدگی به غرب مازندران سخت است، البته این بدان معنا نیست که مرکز استان این طرف را نمی‌بیند بلکه معتقدیم عملا رسیدگی سخت است.

وی افزود: می‌خواهیم استان و مسئولین مستقلی داشته باشیم که بتوانند پاسخگو باشند و دیگر حرف از اینکه فشار کار، فضا و جمعیت استان زیاد است و نمی‌توان از پس همه اینها برآمد وجود نداشته باشد.

وی عنوان کرد: باید بتوان به راحتی به مردم سرویس‌دهی کرد بنابراین با ظرفیت محدودتر قطعا می‌توان خدمات بیشتری به مردم رساند.

نماینده مردم نوشهر و چالوس و نماینده معین مجلس شورای اسلامی در رامسر، تنکابن و عباس‌آباد تصریح کرد: در سفر چهارم هیئت دولت به مازندران که در آینده انجام خواهد شد با برنامه و مکتوب خواسته بحق مردم غرب مازندران را پیگیری خواهیم کرد.

 

نظرات 3 + ارسال نظر

سلام سی سال بعد:
استان شدن غرب مازندران پیگیری می شود....

من یکی دق کردم با شما....از نظر من شما استانید غم نخورید...به حمدالله نظر من رو فقط شما کم داشتید که اونم جور شد

جناب بهرامی سر نمی زنید به خواهرتون...

سجاد 1391/07/30 ساعت 05:09 ب.ظ

ای کاش در انتخابات عباس آباد و تنکابن و رامسر آن مسائل به وجود نمی آمد و منجر به ابطال انتخابات و کم شدن یک نماینده از غرب مازندران نمیشد اما به هر حال امیدوارم که همکاری آقای احمدی لاشکی نماینده شایسته شهرستانهای نوشهر و چالوس و آقای رهبری املشی نماینده شایسته شهرستانهای رودسر و املش و افرادی که از غرب مازندران در دولت هستند منجر به تشکیل استان جدید در غرب مازندران قبل از پایان دولت دهم شود .

payam 1391/07/29 ساعت 09:40 ب.ظ http://www.irsarzamin.com


سلام , براتون یک پیشنهاد داشتم
به شما یک وی پی ان و ساکس مادامالعمر می دهیم بجاش شما 2 سایت مارو لینک کنید در وبسایتتون
در صورتی که موافق بودید لینک کنید و بهم ایمیل بزنید:
http://www.irsarzamin.com
طراحی وب
http://irfamily.com
سرگرمی و ازدواج

ایمیلم:
payamprivate@gmail.com

ممنون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.