پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

اطلاعیه روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری شهر رامسر

اطلاعیه ای از طرف روابط عمومی شهرداری شهر رامسر برای مدیر وبلاگ پژواک رامسر فرستاده است که احساس می شود در جواب مطلب "تعلل در ترمیم آسفالت شهر رامسر حادثه آفرید"مندرج در همین وبلاگ باشد که ضمن دعوت شما مخاطب محترم به مطالعه آن ،لازم است که توضیحاتی پیرامون این اطلاعیه داده شود که به محض آماده شدن مطلب در خروجی وبلاگ قرار می گیرد.

در ضمن جا دارد از روابط عمومی و امور بین الملل فعال! شهرداری شهر رامسر برای تهیه و ارسال این اطلاعیه صمیمانه تشکر نمایم.

اطلاعیه

به اطلاع شهروندان محترم می رساند حفاریهای انجام شده در شهر رامسر با توجه به فصل بارندگی و مشکلات ناشی از آن خارج از چهارچوب برنامه های مدیریت شهری بوده و تنها به منظور اصلاح شبکه آبرسانی شهر و تسریع در جذب اعتبارات دولتی که به این امر اختصاص یافته بود و دست یابی شهروندان به حداقل امکانات شهری ( آب شرب مناسب ) صورت گرفته است . که حتی هزینه های محاسبه شده برای اداره حفار تکاپوی 20 درصد هزینه های اصلاح مسیرهای حفاری را نمی نماید . و شهرداری ناگزیر به تامین منابع مالی از اعتبارات تخصیص داده شده برای انجام این امر می باشد . که شهرداران گذشته هیچ کدام مسئولیت این مهم را در جهت رفاه حال شهروندان به عهده نگرفتند . از سویی دیگر با توجه به تجربیات پیشین از جمله نوار حفاری بلوار طالقانی ، مسیرهای جدید حفاری شده در معابر اصلی براساس زمانبندی علمی اجرای نوار حفاری ها برنامه ریزی گردید . تا کمپکت و زیرسازی نامناسب سبب تخریب یا نشست مجددو اتلاف منابع بیت المال نگردد .

 ضمن تقدیر و تشکر از احساس مسئولیت شهروندان و اصحاب رسانه ، بدیهی است که مشکلات شهر تنها توسط شهرداری قابل حل نخواهد بود و بهسازی فضاهای شهری صبر وتحمل شهروندان را همچون گذشته نیازمند می باشد .

روابط عمومی شهرداری رامسر

نظرات 3 + ارسال نظر
علویان شمال 1391/07/27 ساعت 12:55 ق.ظ http://alavianeshomal.com

سلام دوست عزیز از خبری که در کامنت سایت برام فرستادی متشکرم خبر پروژه آب شرب رامسر رو کار کردم خوشحال میشم از رامسر و اداراتش باز هم خبری به ما برسونی -مدیر سایت خبری تحلیلی علویان شمال ارادتمند حمید برناسی.در ضمن لینکمون کنی خوشحال میشم.09118532930

علی 1391/07/26 ساعت 04:36 ب.ظ

احسنت بر روابط عمومی و امور بین الملل داخلی و خارجی و ... شهرداری رامسر و روستاهای تابعه . خوب جواب این پوزخند را دادید و حالش را گرفتید ولی این آدمی که من می شناسم با این جوابیه ها از رو نمی رود و شما باید مشت محکمی بر اونجایش ( منظورم دهانش است ) می زدید تا نتواند دیگر از جایش برخیزد و حتی برای اجابت مزاج برود !
ولی جناب روابط عمومی جان ، معنی اون کلمه کمپکت را نفهمیدم ؟ احتمالاً منظورتان کمپوت بوده ! ولی در این مواقع بهتر است از کلمات زیبای اسلامی استفاده کنید .مثلاً به جای کمپوت بگویید مربای نپخته ! حالا کمپوت را برای کی می خواستید ؟
خوشم اومد که مردم را به صبر و تحمل دعوت کردید و من به شخصه قول می دهم که تا قیامت هم منتظر مسؤلین دولت کریمه بمانم ، انجام هم ندادید ندادید فدای سرتون . ولی همینکه حال امثال پوزخندها را می گیرید ما از شما ممنون هستیم و دعاگو ...اصلاً مگه ما قدیم قدیما اسفالت داشتیم ؟ این سوسول بازی ها چیه بعضی از خودشون در میارن ؟ همین پوزخند چند وقت قبل اعتراف کرد که از این کفش های " گالش " می پوشید ! عکسش رو هم گذاشته بود . توی شهر و روی اسفالت که از اونا نمی پوشن ! دیدی افشا شدی پوزخند !!!

بنیامین 1391/07/26 ساعت 03:13 ب.ظ http://nosubmit.blogfa.com

با سلام
به وبلاگ حامیان دولت ولایی نیز سر بزنید. مطالب ما را با دقت بخوانید و نظر دهید. در صورت تمایل به همکاری و حمایت سایبری از گفتمان و عملکرد دولت، به ما اطلاع دهید. به امید پیروزی حق بر باطل

چه امید سختی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.