پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

تعلل در ترمیم آسفالت شهر رامسر حادثه می آفریند

شهروندان رامسر در ماههای اخیر شاهد نوار حفاری در خیابانها و معابر عمومی ، قسمتی از شریان اصلی شهر رامسر بوده اند و همچنان هستند.                 

امری که گفته می شود به منظور اصلاح شبکه  فرسوده  در راستای بهره مندی مردم رامسر از آب مناسب سد میجران انجام شد.

هر چند بر اساس قول شهردار  و متولیان امور شهری رامسر در جلسه ستاد تسهیلات سفر به رییس آن - معاون فرماندار رامسر مرمت و بازسازی آن قبل از آغاز اجلاس سران غیر متعهد در تهران بدلیل سرازیر شدن مسافران به شهر رامسر باید پایان می یافت  ولی این امر تا امروز به طور کامل محقق نشد و در برخی نقاط نظیر جنب سه راه آبگرم با نقصان زیادی نیز  روبروست (آن چیز که عیان است-چه حاجت به بیان است؟).

امروزه به علت تعلل در امر ترمیم آسفالت شهر از شهرداری علاوه بر نارضایتی شهروندان ، برخی از نهادهای و ادارت شهرستان رامسر  نیز  گلایه مند هستند و آشکارا  و نهان این موضوع را مطرح می نمایند.                          

این تعلل یا  تقصیر ، صدمات جانی و مالی نیز برای شهروندان رامسر به همراه داشت که شکستن کامل شیشه یک مغازه در کنار مسیر ترمیم نشده آسفالت ،نارضایتی مغازه داری دیگر مبنی بر تهدید مالی و جانی توسط سنگهای پرانده شده توسط ماشین های عبوری و نشستن گردو خاک بر روی اجناسش در طول روز به علت تردد خودرو ،ترکیدن لاستیک خودرویی دیگر در اثر فرورفتن در یکی از همین چاله های کنده شده،تهدید جانی یک زن و... را به همراه داشته است.

بحران تا جایی پیش رفت که پیرمردی که شیشه های مغازه اش فرو ریخته بود تا صبح برای حفاظت از تجهیزات مغازه اش بیدار و به مراقبت مشغول بود.

حال سوالاتی مطرح می شود و انتظار می رود که شهردار با کمک مسئول روابط عمومی و امور بین الملل فعالش ! آنها را به دقت بررسی کرده و جوابی برای تنویر افکار عمومی آماده نماید.

-مگر پیش تر عضو شورای شهر رامسر برای تسریع در ترمیم آسفالت موضع گیری نکرده بود؟شهردار تا چه اندازه به اهمیت آن توجه داشت ؟

-فرض اگر به علت تاخیر در ترمیم آسفالت شهروندی دچار آسیب جانی  نظیر کوری و یا نقص عضوی از اعضای بدنش می شد  ؟چه کسی مقصر بود؟

-نظارت بر ترمیم صحیح در مناطقی نظیر جاده هتل تا چه اندازه مورد توجه قرار گرفت؟


مطالب مرتبط


ضرورت انتخاب پیمانکار جهت ترمیم حفاریهای سطح شهر رامسر


نظرات 3 + ارسال نظر

اطلاعیه
به اطلاع شهروندان محترم میرساند حفاریهای انجام شده در شهر رامسر با توجه به فصل بارندگی و مشکلات ناشی از آن خارج از چهارچوب برنامه های مدیریت شهری بوده و تنها به منظور اصلاح شبکه آبرسانی شهر و تسریع در جذب اعتبارات دولتی که به این امر اختصاص یافته بود و دست یابی شهروندان به حداقل امکانات شهری ( آب شرب مناسب ) صورت گرفته است . که حتی هزینه های محاسبه شده برای اداره حفار تکاپوی 20 درصد هزینه های اصلاح مسیرهای حفاری را نمی نماید . و شهرداری ناگزیر به تامین منابع مالی از اعتبارات تخصیص داده شده برای انجام این امر می باشد . که شهرداران گذشته هیچ کدام مسئولیت این مهم را در جهت رفاه حال شهروندان به عهده نگرفتند . از سویی دیگر با توجه به تجربیات پیشین از جمله نوار حفاری بلوار طالقانی ، مسیرهای جدید حفاری شده در معابر اصلی براساس زمانبندی علمی اجرای نوار حفاری ها برنامه ریزی گردید . تا کمپکت و زیرسازی نامناسب سبب تخریب یا نشست مجددو اتلاف منابع بیت المال نگردد . ضمن تقدیر و تشکر از احساس مسئولیت شهروندان و اصحاب رسانه ، بدیهی است که مشکلات شهر تنها توسط شهرداری قابل حل نخواهد بود و بهسازی فضاهای شهری صبر وتحمل شهروندان را همچون گذشته نیازمند می باشد .
روابط عمومی شهرداری رامسر

علی 1391/07/25 ساعت 04:33 ب.ظ

اون مغازه که شیشه داره ! اگه شیشه نداشت پس چرا عکس اون وانت قراضه توشه ؟ اگه اون ماشین توی مغازه پارک بود یه حرفی ! تازه کی اون ماشینو میذاره توی پارکینگ شیشه ای ؟ اگر هم قبلاً شیشه شکسته و شیشه رو عوض کردند پس چرا جمعش نکردند ؟ فقط یک احتمال وجود داره و من به همین خیلی مشکوکم و اونم اینه که تو و همپالگی هات رفته باشین از اینور و اونور شیشه شکسته جمع کنین و بریزین جلوی مغازه تا سیاه نمایی کنین ! شهردار مقصره چون نتونسته جلوی توطئه استکبار طاغوتی رو بگیره ! من خودم بچه های محل رو فرستادم تحقیق کردند و چنین مغازه ای رو در رامسر و حتی شهرهای همجوار هم پیدا نکردند ! مرگ بر استکبار جهانی ( ده بار ) درود بر شهردار بومی ( بیست بار )

با عرض سلام
حفاری ها و پر کردن ها ان شاءالله برای مردم نان داشته باشد اگرچه آبی هم نداشته باشد.
اگرچه می چم آو نُخواره می گُلِ پسر!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.