پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

شمارش معکوس برای تشکیل استانی جدید در غرب مازندران

پس از اظهار نظرهایی در خصوص تشکیل استانی جدید در غرب مازندران سید کریم بنی هاشمیان دبیر  ستاد پیگیری استان شدن غرب مازندران نسبت به این اقدامات واکنش نشان داد.

وی در یک مصاحبه اختصاصی با مدیر وبلاگ پژواک رامسر گفت:بحث استانی شدن غرب مازندران به نظر ما قطعی شده است ،یعنی اراده مردم به این تعلق گرفته است که این منطقه در قالب استانی مستقل اداره شود و این کار قطعا انجام خواهد گرفت.

بنی هاشمیان اظهار داشت :اساسا موافقت و مخالفت با این موضوع ربطی به استان و مسئولین استانی ندارد و ورود این افراد استانی جز زحمت ما داشتن و عرض خود بردن نیست.

دبیر  ستاد پیگیری استان شدن غرب مازندران تصریح کرد:جهت مزید اطلاع ، الحمدالله مسئولین کشوری ندای به حق مردمان غرب مازندران را استماع کرده و لبیک گفته اند و انشالله بزودی شاهد تصویب طرح استانی شدن غرب مازندران در هیئات محترم دولت خواهیم بود.

بنی هاشمیان در پایان گفت:مردم غرب مازندران خود را در یک قدمی استانی شدن می بینند و این امر به حول و قوه الهی بزودی محقق خواهد شد.

نظرات 3 + ارسال نظر
علی 1391/08/15 ساعت 11:09 ق.ظ

سلام یه بنده خدایی دختری رو میخواست دختر رد بهش نمیدادن این اقا هم همه جا حرف خواستگاری رفتن رو میزد بهش گفتم به تو که دختر نمیدن چرا همه جا میگی گفت منم میدونم نمیدن میگم که بدن حالا شما یه شهر رامسر و نمیتونین اداره کنین شما رو چه به استان شدن

علی 1391/07/16 ساعت 05:18 ب.ظ

سلام پسرعموجان! مرد حسابی این فامیل بازی ها چیه از خودتون در میارید؟ همین کارها را می کنین که بیگانگان میگن هزارفامیل ... اگه این طور باشه من و تو هم پسرعمو هستیم ! چون ما از نسل هابیل و شماها از نسل قابیل هستید ! پس پسرعمو هستیم ! راستی عموجان چطورند ؟ بهش بگو ما بالاخره انتقام خون ناحق پدرمان را از عمو و اگر نشد از پسرعموها می گیریم !!! منتظر بچه های محل باش پژواک !!! یه دفعه دیدی ترورت کردیم ! اونوقت شهیدسازی نکنید مثل فتنه گران 88 ! یا خودتو قلابی جای دانشمندان جوان هسته ای جا نزنی !

فاضل 1391/07/16 ساعت 12:59 ب.ظ http://ganjamusic.blogfa.com

سلام پسر دایی.وبلاگ جالبی داری

سلام اقا فاضل
نظر لطف شماست پسر عمه جان

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.