پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

کمیته امداد تنکابن-موسسه مهر ولایت و ایجاد یک ابهام!!

در تاریخ 28 خرداد ماه سال جاری خبری کپی شده از سایت کمیته امداد امام خمینی (ره) در خروجی مجله خبری دریادیم مبنی بر اینکه سیدموسی رحمانی مدیرکمیته امدادامام خمینی (ره)شهرستان تنکابن گفت:موسسه ای که تحت عنوان مهرولایت بصورت غیرقانونی وبدون مجوزرسمی بکارجمع آوری اعانات وکمک های مردمی وتولیدوتوزیع صندوق های صدقات درشهرستان تنکابن می پرداخت بسته شد ، قرار گرفت.

این خبر می افزاید: باپیگیری مجدانه که کمیته امدادباهمکاری فرمانداری شهرستان ونیروی انتظامی داشته این مؤسسه غیرقانونی بوده ودرب آن توسط فرماندهی محترم نیروی انتظامی پلمپ گردید.

رحمانی متذکر می شود که در مجلس شورای اسلامی مصوب شدکه نصب صندوق جذب اعانات مردمی بعهده کمیته امدادامام خمینی (ره) گذاشته شده است وهیچ مؤسسه ای حق نصب صندوق راندارد.

حال امروز جوابیه ای به نقل از دفتر موسسه خیریه مهرولایت مبنی بر تکذیب خبر فوق بر روی خروجی این سایت قرار می گیرد و اظهار می دارد که این موسسه به صورت قانونی و با مجوز رسمی از نیروی انتظامی و به استناد نامه شماره 142 مورخ 9/3/1391 با مهر و امضاء دادستان محترم شهرستان تنکابن تایید و فعالیت موسسه بلامانع می باشد.

این جوابیه می افزاد : نصب صندوق اعانات مردمی در اماکن خصوصی با رضایت مالک یا مالکین انجام می گیرد و در این راستا استفتاءات و اذن از مراجع تقلید بزرگوار و مجوز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی موجود است.

حال تکلیف مردم چیست؟

1-اگر فعالیت این موسسه در تاریخ 9 خرداد 1391با مهر و امضاء دادستان تنکابن تایید شده پس چرا مدیرکمیته امداد تنکابن گفت :موسسه مهرولایت بصورت غیرقانونی وبدون مجوزرسمی بکارجمع آوری اعانات وکمک های مردمی می پرداخت و آنرا پلمپ کرد؟

2-اگر مجلس شورای اسلامی مصوب نمود که صندوق جذب اعانات مردمی بعهده کمیته امدادامام خمینی (ره) گذاشته شده است پس چرا این موسسه مدعی است که نصب صندوق اعانات مردمی در اماکن خصوصی با رضایت مالک یا مالکین انجام می گیرد و مجوز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی نیز موجود است؟

امیدواریم از طرف کمیته امداد امام خمینی شهرستان تنکابن و موسسه مهر ولایت جواب قانع کننده ای جهت رفع این ابهام برای مردم  عنوان شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.