پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

سوالاتی از امضا کنندگان طومار حمایت از شهردار رامسر

برخی از شهروندان رامسر در حمایت از نصرت کوزگر شهردار شهر رامسر طوماری را آماده کردند  و به شورای شهر رامسر ارسال نمودند. که لینک این مطلب را می توانید از اینجا مطالعه فرمایید.

در این زمینه یکی از مخاطبین وبلاگ پوزخند متنی را برایمان ارسال نموده است که عین مطلب را برای مطالعه شما در این پست قرار می دهیم.

با سلام خدمت مدیر وبلاگ

از نویسندگان و امضا کنندگان  که حمایت خود را از شهردار رامسر بصورت طوماری در اختیار شورای شهر رامسر قرار داده اند سئوالاتی را مطرح می نماییم  که بیشتر جنبه روشن شدن افکار عمومی را دارا می باشد

1- مگر شهردار بومی ومحترم رامسر مشغول بکار نیستند؟ یا در حال برکناریشان هستند؟  که این آقایان احساس مسئولیتشان بارور شده و با نوشتن طومار می خواهند مانع انجام آن شوند؟؟؟؟

2- این امضا کنندگان عزیز  تا حالا از خود این سئوال را پرسیده اند که تاکنون برای شهر خود چه کاری را انجام داده اند که حالا با نوشتن طومار مدعی حمایت از شهردار بومی  رامسر شده اند؟؟

3- آیا افراد امضا کنندگان طومار از خود این سئوال را پرسیده اند که شهردار بومی که مدتی سرکار آمده و مشغول فعالیتهای موفق عمرانی شهر بوده و در طی مراحل انتخاب خود مسیر کاملاً قانونی را طی کرده است چه نیازی به طومار حمایت  آقایان دارند؟؟؟

4- آیا به نظر برخی از این امضائ کنندگان طومارکه بیشتر وقت خود را صرف امور ...... خود هستند  نقشی جز بادمجان دور قاپ چین برای خودشان متصور هستند؟؟؟

امضائ کنندگان طومار در زمانی که رامسر در مدت زیادی که شهرداری فاقد شهردار بوده چرا احساس مسئولیت بهشان دست نمی داد ؟ تا بتواننند مشکلی از مشکلات شهر را حل کنند؟

چرا زمانی که شهردار سابق رامسر با اختلاس هنگفت خود باعث از بین رفتن پول بیت المال شده بود ، نامبردگان احساس مسئولیت نکرده و بیانه ای در حمایت ازاعتراضات بحق مردم شهر ندادند؟؟

زمانی که شهردار سابق را با وضع فجیع دستگیر نمودند که باعث زیر سئوال رفتن حیثیت شهر و مردم با تمدن و فرهنگ آن شد چرا آقایان عکس العملی نشان ندادند؟

چرا زمانی که اعضای شورای با انتخاب شهردار سابق که باعث حیف و میل شدن اموال عمومی و توهین به شعور و اندیشه مردم  رامسر گردید  شورای شهر را بخاطر انتخاب غلط خود زیر سئوال نبردند؟

امضا کنندگان طومار تا حال از خود این سئوال را پرسیده اند که در معادلات شهری و سیاسی و اجتماعی  شهر  و در حمایت از جوانان تحصیل کرده  و استفاده از امکانات بهینه شهری برای این جوانان در جهت رشد و توسعه و بکار گیری افراد توانمند بومی چه گامی برداشته اند؟

چرا در زمان انتخاب شهردار بومی رامسر آقایان ابراز لطف و علاقه خود را از این انتخاب شایسته درزمان مناسب خود در رسانه های جمعی  بیان نکردند؟

و در پایان فکر می کنید که باید از این شورا برای این انتخاب هرچند نوش داروی بعد از مرگ سهراب تقدیر بعمل آورد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ناقوس بی صدا

naghous.biseda@yahoo.com

نظرات 8 + ارسال نظر
ناقوس بی صدا 1391/03/14 ساعت 10:31 ق.ظ

سلام
من به شما جسارت نکردم فقط از شما خواستم از این نام و ترویج ان بدین نحو خود داری کنید
در ضمن لطف بفرمایید نام و ایمیل ناقوس رو از انتهای متن حذف کنید ممنون میشم
منو ببخشید
در پناه حق

سلام دوست من
این ایمیل برام مطلب فرستاده و از حذف آن معذورم
در ضمن شما مدیر این وبلاگ را به دزدی متهم کردین -جسارت از این بالاتر؟

سلام اقای بهرامی
باید خدمتتون عرض کنم ناقوس بیصدا من هستم و بیش از چند ساله با این اسم خیلیها باهام در ارتباط هستن
حتی وبلاگی هم به همین نام دارم
از شما به عنوان یک خبر نگار بعیده حتی در انتخاب اسم مستعار برا خودتون هم به سرقت متوسل بشین.لطف کنید تجدید نظر کنید
در پناه حق

مهسا 1391/03/08 ساعت 12:31 ب.ظ http://chalkrood.blogfa.com


چه کارهای عجیبی انجام میدن

با سلام
لطفا بگویید طوماری هم برای جواهرده بنویسند که با همه ی شهرتش به ویرانه ای تبدیل شده است .
شهردار محترم جواهرده و هیات امنای عزیز یا باید چاره ای اساسی بیاندیشند یا اینکه این مسئولیت مهم را کنار بگذارند . از شما خبرنگاران نیز انتظار براین است در این زمینه بیشتر تلاش کنید .
لطفا سری هم به جواهرده بزنید .؟؟؟!!!

تا زمانی که ما یاد نگرفتیم کار ها را خودمان حل کنیم و به گردن این و اون از قبیل خبرنگار،فرماندار،بخشدار ،استاندار و دارهای دیگر بیندازیم هیچ کاری حل نمی شود.
باید خودمان عمل کنیم نه اینکه از دیگران بخواهیم تا کاری را برای ما انجام دهند.
باید همه مان احساس مسئولیت کنیم

علی 1391/03/07 ساعت 01:03 ق.ظ

من ضمن این که حرکت موذیانه شما را محکوم می کنم حرکت پاچه خوارانه آنها را هم محکوم می کنم و همین طور مذاکرات هسته ای در بغداد و بخصوص اون باصطلاح خانم اشتون را ! چه اسم مسخره ای هم داره کافر اجنبیه ! من شنیدم تو هم اون نامه رو امضا کرده بودی و حالا دیدی گندش دراومد زدی زیرش ! حقته که با خانم اشتون در دوزخ محشوره بشوی !

همشهری 1391/03/06 ساعت 09:05 ب.ظ

آفرین بر این وجدان پاک مردم با فهیم رامسر که مقابل عدهای از افرادی که هیچ وقت برای رامسر و رامسری کاری نکردند و فقط و فقط بخاطر خودشان هر آنچه خواستند کردند

[ بدون نام ] 1391/03/06 ساعت 08:00 ب.ظ

اینهمه دکتر و مهندس؟؟؟؟؟؟ ژس چرا رامسر اینقدر داغونه؟؟؟؟ نه بابا جان اینها هم بفکر خودشون هستن. میشه بگید مهندس چی؟؟؟؟؟؟

حسین قاسمی- خبرنگار رامسر

ای برده سما رشک بر آن شوکت تو

ای قبلۀ جان شیعیان تربت تو

شرمنده ام آقا که نشستم دیدم

بعد از حَرَمت شکسته شد حُرمت تو

مدتی است که غرب با انتشار رفتار های نامناسب و توهین آمیز امامان معصوم ما به خصوص امام هادی را مورد اهانت قرار داده اند.در آخرین این اقدامها خواننده ایرانی مقیم آلمان با خواندن ترانه ای و پخش موزیک ویدئو مربوط به آن بصورت واضح و آشکارا به امام هادی اهانت کرده است که خشم مسلمانان جهان را برانگیخته است.بنده و اکثر افراد در فیس بوک و وبلاگها و سایتها به شدت این توهین را محکوم کرده ایم و حال بر آن شدم تا در سایت دریادیم که یکی از پربازدید کننده ترین سایتهای شمال کشور است مطلبی نگاشته تا عزیزان را مطلع نماییم.
www.daryadim.com -- www.sakhtsarnews.blogfa.com

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.