پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پیراهن تنکابن و رامسر از پشت پاره شده است

در روزهای اخیر شاهد هجمه هایی گسترده از سوی برخی از رسانه های شرق استان مازندران به دلیل اختصاص مبلغی اعتبار به شهرهای تنکابن و رامسر بودیم و همچنان هستیم.در تازه ترین این حملات ناجوانمردانه از سوی سایتی  که مدیرش خود را حامی محرومین و رافع مشکلات مردم از طریق اطلاع رسانی و ارائه و پیگیری مطالب به مدیران ارشد استان می داند ،شهرستانهای تنکابن و رامسر را شهرهای لوکس !!!خوانده و استاندار مازندران را به شدت زیر سوال برده که چرا مبلغی به این دو شهرستان اختصاص داده است و دلایل اعطای این اعتبار را از وی خواستار شد.

این در حالی است که همان سایت در روزهای اخیر مانندی اسفندی بر آتش با دفاع تمام قد از عملکرد طاهایی ،وی را فردی لایق برای ادامه مدیریتش دانست و بی مهابا با هر گونه تغییر وی مخالفت ورزید.حال این گمان را در ذهن مخاطب ایجاد می شود که اگر کسی به نفع ما قدم زد ،آدمی نیک است و گر غیر باید شائبه ایجاد نمود و آتش دیگ جنجال آفرینی را شعله ور کرد.

با اندکی تامل در اظهارات و تناقض گویی های این افراد منفعت طلب که خواسته مردم را در سود شخصی خود می بینند باید گفت:تنکابن و رامسر دو شهر یتیم و دور افتاده استان مازندران که تنها ،چوب زیبایی خود به خاطر دارا بودن طبیعت سرسبز که تنها از سر لطف خداوند نثارش شده را می خورد.

اگر این افراد به یقین بی خبر ساعاتی هر چند اندک از این دو شهرستان بازدید نمایند ،خواهند فهمید که رامسر و تنکابن مانند دُهُلی هستند که صدای آواز خوششان آنها را به هراس انداخته و از نزدیک شاهد طبلی پاره پاره با رنگ و روی گرد و خاک گرفته خواهند بود.

انتخاب رییس دفتر و وزیر اقتصاد رییس جمهور نیز مشکلی است بر مشکلات این دو شهرستان که کوچکترین خدمات دولت به این منطقه را از چشم آنها می بینند ولی به واقع کوچکترین کمکی در زمینه حل مشکلات اشتغال و بیکاری- با توجه آمار بیشترین قشر بیکاری استان را دارا هستند –نمی شود.

اخراج کارگران پیمانکار فرودگاه به اصطلاح بین المللی به واسطه عدم دریافت هزینه کرد چند میلیاردی و به گل نشستن این پروژه دهن پر کن،نداشتن کمربندی عبوری و تزریق بار ترافیکی به داخل شهر ،عدم احداث پل جایگزین  برای پل رضاشاهی صفارود و هزار و یک مشکل  خرد و کلان دیگر که مردمان این دو نقطه کور در نقشه استان مازندران با آن مواجه هستند و دم نمی زنند و تزریق تریاک اعتبارات جزیی استانی درد به این بزرگی را تسکین نمی دهد.

حال با این اوصاف گاه بی گاه دیگ طمع زلیخا به جوش می آید و با نیت شوم چنگی بر پیراهن این دو شهرستان می کشند و ناجوانمردانه آن را از پشت پاره می کنند.

بله،همه می دانند که یوسف بی گناه است و چیزی جز زیبایی که لطف خداوند است ندارد.

پس ای زلیخای زمان خردورزی پیشه کن!

نظرات 10 + ارسال نظر
مهسا 1391/02/15 ساعت 03:06 ب.ظ http://chalkrood.blogfa.com

سلام
با تصاویر جدید وبلاگمون اپه خوشحال میشم سر بزنید

جانباز 1391/02/14 ساعت 08:01 ب.ظ

آقای با ادب شرقی ،بنازم به اون ادبت واقعا که برای اون فرهنگت متاسفم ،چرا تحمل انتقاد رو نداری ،فقط آمل و تنکابن را با هم مقایسه کن متوجه میشی که چقدر درامد ها با هم فرق میکند چقدر کارهای عمرانی در این دو شهر با هم تفاوت دارد چرا باید در آمل بیست کارخانه شن و ماسه وجود داشته باشد ولی در تنکابن با دوبرابر کوههای معدنی فقط یک کارخانه این فقط یه نمونه اش بود بی عدالتی در استان بیداد میکند .

دوست 1391/02/14 ساعت 07:20 ب.ظ

سلام، با حرفاتون موافقم ولی بهتر اینه که از چالوس تا رودسر یه استان بشه اون وقت ببینید چقدر شهرمون پیشرفت میکنه، چند روز پیش رفته بودم قایمشهر دیدم که تو میدان امام سابق یه پل زیر زمینی رو با بودجه کلان اونم ظرف 5-6 ماه به چه زیبایی و با استاندارد ساختن یه لحظه با خودم فکر کردم و حتی به راننده ا قایمشهری که توماشینش سوار بودم گفتم که واقعا تواین یه چیز موندم که چرا بودجه های شهرستانا تا چالوس میاد تموم میشه و به ما رامسریا و تنکابنیا چیزی نمیرسه، واقعا در حق مردم غرب استان اجحاف میشه تنها راهش اینه که از چالوس تا رودسر یه استان جدا به مرکزیت تنکابن بشه، چون اینجوری نه تنها 50-60 درصد بیکاری حل میشه بلکه میتونه اکثر مشکلات مرم این منتطقه رو حل کنه، به امید اون روز.......

صابر 1391/02/14 ساعت 12:44 ب.ظ

اقای بهرامی سلام مطلب جالبی بوده و استفاده کردیم موفق باشید

روجا 1391/02/14 ساعت 10:32 ق.ظ

آقای بهرامی شما که از کوچکترین حرکات درشرق یا مرکز استان را بر نمی تابید و سالهای سال است همیشه برطبل جدایی و ناسازگاری می کوبید چگونه انتظار دارید دیگران سکوت کنند؟ شما گفتید بچه یتیمهای مازندران!!!! واقعا شما معنی بچه یتیم را میدانید؟ بچه یتیم کسی است که هیچ کس سراغ اورا نمیگرید، اورا تنها گذاشته، شما چه بچه یتیمی هستید که هر کس در این کشور عزیز آرزو دارد یک تکه در آنجا زمین داشته باشد، این چه نقطه کوری است که در بعضی از فصول سال آنقدر ماشینهای شماره گذاری شده به خصوص پلاک تهران در آن مناطق فراوان است که آدم احساس میکنید اینجا جای دیگری شده ،جای صاحبخانه و مستاجر عوض شده !!! این چه بچه یتمی است که همه میخواهند در تعطیلات پیش این بچه یتیمها خوش باشند ؟مگر کسی برای تفریح و سرگرمی خود به بچه یتیم هم سر میزند؟اگر این افراد را می شناسید لطفا آدرس ما را به آنها بدهید زیرا ما سالها پیش یتیم شده ایم ، این مناطقی که شما در آن زندگی میکنید یکی از پر طرفدارترین مناطق کشور است، چطور همه به این موضوع پی بردند غیر از شماها ؟چرا شما ازدرک این مسئله عاجزید؟چگونه این پتانسیل برای دیگران قابل کشف است ولی برای شما تبدیل به بچه یتیم میشود ،غیر از اینست که نتوانستید از این همه ثروت خدادادی استفاده کنید؟ شما باید آنروز به این فکر می افتادید که اینقدر راحت مرغوبترین زمینها وامتیازهای دیگر در آن مناطق را به همین راحتی به دیگران واگذار نمیکردید که حالا حسرتش را بخورید هنوز هم دیر نشده، مشکلات را در خودتان جستجو کنید، لطفا فرافکنی نکید وهمینطور ننشینید وبگویید که شرق یا مرکز استان حق ما را خورده و....آوازدهل شنیدن از دور خوش است ،حالا بنشینید فکر کنید که این مشکلات راچگونه حل میکنید احتمالا مثل همیشه روش جدایی درمانی!!!!! چون بعضی از شماها کار دیگری بلد نیستید ،برادر ارجمند با این دید تنگ نظرانه و جاه طلبی که در شماو نوشته هایت سراغ داریم شما را به جایی نمیرساند شما یک تنه شدید سخنگوی جدایی طلبان و آتش شما از همه تندتر است و یکسره مشغول نفاق افکنی و ایجاد دو دستگی هستید مواظب باش آتشی که داری به پا میکنی دامن خودت را نگیرد برادر عزیز برای رسیدن به قله معرفت باید خیلی بیشتر از این تلاش کنی یا رکاب بزنی برای دست یافتن به این جاه طلبی ها سعی کن علم ،معرفت ،بینش خودت را افزون کنی ولعن گفتار و اینگونه کلام توام با بی نزاکتی را کنار بگذاری متانت و شخصیت بیاموز که بزرگان از این طریق بزرگ شده اند پیراهن این دو شهرستان را خودتان پاره کردید حیف که حوصله ندارم وگرنه برای تک تک جملاتت پاسخ محکمی میدادم سعی کن گفتار و لعنت را درست کنی !!!! تا سایت دریادیم مجبور نشود نوشته شما را بردارد

سهیلا محمدی 1391/02/14 ساعت 10:28 ق.ظ

آفرین محمد رضا آفرین مثل همیشه خوب و با تیتر مناسب

دوست مشترک 1391/02/14 ساعت 09:08 ق.ظ

سلام بهرامی عزیز
وصدالبته به آقای ..مدیرمسئول سایتی که منجی مازندران است.

اگر مازندران ما ÷یشرفت نمیکند بدلیل همین دید تا نوک بینی است.
وقتی خودمان قدر منزلت وجایگاه مردمان مازندران چه رامسری وچه ساروی ... نمی دانیم وبه هم احترام نمی گذاریم توقع دارید دیگران برای ما تخم دوزرده بگذارند.
شما که بواسطه چهارتا آشنا ر استانداری هی مطلب میزنی اشتغال و وآمار فلان خود که در جایگاهی که هستی کاری برای مازندران نکردی هیچ تازه در این مواقع برای نشان دادن خود سینه چاک میکنی آقای ...
چرا اینهمه کار برای شهرهای بزرگ دیگر استان می کنند را نمی نویسی ومقایسه اختصاص بودجه وغیه را نمی کنی ؟ همنه که رئیس جمهور میگه شما اول مشکل خوتون رو حل کنید بعد بیاد سراغ من؟!
آقای ... دوست عزیز نگاهت را راتر از اینها ببین یک وز برای اینکه دوستان نتو تو استانداری راضی کنی می نویسی آمار اشتغال فلان خوب بود و هی تعریف وتمجید شما برای مردم مازندران قلم نمی زنی برای رفقات قلم می زنی !!
آقای بهرامی خیلی خوب نوشتید آخرش بود انشااله آقایون چشمها شونو واکنند وبدلیل اینکه کسی نظر داره که فلان جا میخواد استان بشه بی مهابا برضدشان ننویسه .
البته یه توصیه به آقای محقق و حلاجیان ناراحت نشید این صحبتها به شما هم برمی گرده شما که می تونید خوب بنویسید وتاثیر بگذارید چرا پشت آقای بهرامی جا خوردید قلم شما وکار شما تاثیرگذار تر است منظورم جواب دادن به این وآن نیست بلکه تلاش کردن و به صحنه آمدن چه نوشتن چه درکارتان.
نوشته های تان درسایت دریادیم را میخوانم همیشه کلی گویی می کنید و کتابی می نویسید عین صدا وسیمای ما . اگه بخای صادق باشی اینجوری نمی شه آقای محقق.
نمیخواستم در این حد بنویسم و پراکنده نوشتم هرآنچه به ذهنم امد.
راستی جناب حلاجیان ماهنامه ات بوی نشریه نمی دهد بنظرم یکی دیگر از علتهای عقب ماندگی ما مازندرانی ها همین چند دستگی است هرکسی برای خودش می نویسد نیروها دریکجا جمع نمی شوند مثلا ببینید چندتا سایت درشما داریم هیچ استانی اینهمه سایت ندارد همه دارند کار می کنند اما برای خود انتقاد می کنند مثل اون آقا بالایی شما هم ماهنامه داری اما برای کی ... برای چی..؟
موفق باشید

علی 1391/02/14 ساعت 02:05 ق.ظ http://www.

خودتو با یکی دو تا تعریف دلخوش نکن ! اصلاْ این خصوصیت افراد خداگونه است که اجازه می دهند پیمانه گناهانت پر بشه بعد یهویی تو رو به دام میندازن ! اگه نمیدونی بدون ! از نظر من تو همون آدم انحرافی فتنه گری هستی که بوده بوده ای ! چیزای بی ربط رو به هم ربط میدی که چی بشه ؟ چه ربطی داره ؟ مرتیکه بی ربط!چنان به بعضی جاها ربطت بدم که خودت نفهمی به کجا ربط داشتی ! اصلاً به تو چه ربطی داره آقای نا مربوط ؟ حالا این وسط مثل اون سرکرده جریان انحرافی که به مدیریت نوح گیر داد تو هم گیر دادی به زلیخا ؟ مگه در فیلم آقا یا خانم سلحشور ندیدی زلیخا کی بود ؟ تو داری به خاندان یوسف پیامبر هم ... استغفرالله ! حالا اون دو تای بالایی چه آدمهایی هستن که دستی دستی دارن شیرت می کنن و میندازنت تو هچل ! دیگه با ما شرق استانی ها درافتادی نیفتادی ها ! غرب زده خائن! ما پوزه غرب را به خاک مالیدیم و ... شما رو هم گل میگیریم ... منتظر ما باش ! مخلص شما گروه برو بچ اشراق الشارقین شرق استان همیشه شرقی مازندران شرقی ! شرقی باشید !

مهدی حلاجیان 1391/02/13 ساعت 10:37 ب.ظ

سلام
مطلبی زیبا و دلچسب بود

قلمت را اینگونه شیوا همیشه بر صفحات هستی جاری کن.

پیروز باشید و همیشگی

محقق 1391/02/13 ساعت 07:32 ب.ظ http://dmm.blogsky.com

سلام
آفرین وصد آفرین.
پرداخت رسانه ای خوبی بود.

سلام دکتر جان
مطلب نوشتن یه طرف قضیه است و حضور افرادی چون شما و کامنت گذاشتن و دلگرمی برای ادامه کار دادن طرف دیگه قضیه
به هر حال خوشحال شدم از حضورتان

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.