پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

رییس جمهور مردمی و جمع خبرنگاران!!!

نظرات 3 + ارسال نظر

چه جمع شلوغی

علی 1391/02/10 ساعت 01:37 ب.ظ http://www.

باز چند روز ازت غافل شدیم تو دور ورداشتی ! داری مسخره می کنی ؟ مگه شما منکر خط قرمز هستی ؟ مگه ما همیشه نگفتیم قرمزته ! می تونستی به تریبون گیر بدی چون یه جورایی شبیه نمادهای فراماسونریه ! که احتمالاْ از دوره ی رییس جمهور سابق اونجا مونده و با تذکر محترمانه عوضش می کنن ! دیگه تیتر زدن و سیاه نمایی رو بذار کنار و آدم شو ! میدم بچه های محل حالتو بگیرنا ! آخه تو چه زبونی حالیت میشه من با همون زبون باهات صحبت کنم . والله من از دستت خسته شدم !!! اصلاْ تو اصلاح پذیر نیستی فهمیدی ! مردم و خبرنگارها که دارن آقا رو بغل می کنن ! بیش از این نزدیک شدن علاوه بر مسائل امنیتی ، مشکلات منکراتی پیش میاره ! تو اصلاً اینا رو می فهمی که همینجوری یه چیزی می نویسی ؟ کاری می کنی که آدم مجبور میشه بعضی موضوعات رو که شائبه گناه درش هست بیان کنه استغفرالله ! همون جایی که هستی وایستا تا بیام ارشادت کنم ... تکون خوردی نخوردی !

محمد ولی تکاسی 1391/02/09 ساعت 12:30 ب.ظ http://mw1.blogfa.com

با عرض سلام
مردم در گذشته فقط به خواب و خوراک و استراحت در کنار خانواده خود فکر می کردند و زیاد درگیر مسائل روزمره زندگی نمی شدند اگر هم مشکل بزرگی در زندگی داشتند با توکل به اعتماد به نفس و یاری خداوند نسبت به حل مشکل خود اقدام می کردند.
زیاد حرف نمی زدند، زیاد غذا نمی خوردند و زیاد درگیر مسائل روزمره زندگی نمی شدند.و می گفتند هرچه پیش آمد خوش آمد. در حال زندگی کرده و برای موقعیت پیش آمده تصمیم گیری می کردند تا در آینده آسوده خاطر باشند
در نتیجه کمتر دچار استرس و افسردگی می شدند.
با مطلب تئاتر رادیویی گیلکی بهداشت روانی به روز هستم
وبلاگ رامسرhttp:\mw1.blogfa.com
محمد ولی تکاسی
08/02/1391 .

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.