پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

شعری از حکیم فردوسی

در این خاک زرخیر ایران زمین
نبودند جز مردمی پاک دین 

 

چو مهر و وفا بود خود کیششان
گنه بود آزار کس ، پیششان


همه بنده ناب یزدان پاک
همه دل پر از مهر این آب و خاک


پدر در پدر آریایی نژاد
ز پشت فریدون نیکو نهاد


کجا رفت آن دانش و هوش ما؟
که شد مهر میهن ، فراموش ما


نبود این چنین کشور و دین ما
کجا رفت آیین دیرین ما؟


گرانمایه بود آنکه بودی دبیر
گرامی بدان پس که بودی دلیر


به یزدان که گر ٬ ما ٬ خرد داشتیم
کجا این سرانجام بد داشتیم؟


نه دشمن ، در این بوم و بر لانه داشت
نه بیگانه ، جایی در این خانه داشت


از آن روز دشمن به ما چیره گشت
که ما را روان و خرد تیره گشت 

 

از آن روز این خانه ویرانه شد
که نان آورش ، مرد بیگانه شد 

 

چو ناکس ، به ده کدخدایی کند
کشاورز ، باید گدایی کند 

 

اگر مایه ی زندگی بندگی است
دو صد باره مردن به از زندگی است


بیا تا بکوشیم و جنگ آوریم
برون سر از این بار ننگ آوریم

 

نظرات 9 + ارسال نظر
بهرامی 1391/01/20 ساعت 12:14 ق.ظ

نماینده مردم تنکابن ،رامسر و عباس آباد در خانه ملت :
تولید ملی در صورتی موفق خواهد بود که به تقاضای ملی پرداخته شود
محمدرضا بهرامی -رامسر

ابوالفتح نیکنام نماینده مردم تنکابن ،رامسر و عباس آباد در خانه ملت ،در جلسه شورای اداری شهرستان رامسر در عصر روز شنبه 19 فروردین ماه با اشاره به نامگذاری سال 1391 به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت :مسئولین نباید دستشان را به سوی سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری طرحها و پروژه ها استفاده دراز کنند و آنها باید از تولید ،سرمایه و پشتیبانی از کار شهرستان برای اینگونه پروژه ها بهره ببرند.
نیکنام گفت:با توجه به اینکه سال 1404 بسیار نزدیک است و باید هر یک از ما کشورمان را برای چشم انداز مد نظر مقام معظم رهبری آماده کنیم.
وی با بیان اینکه تولید ملی باید تقاضای ملی را نیز در پی داشته باشد گفت:تولید ملی در صورتی موفق خواهد بود که به تقاضای ملی پرداخته شود و در آنصورت شاهد صادرات ملی و رونق اقتصادی خواهیم بود.
نماینده مردم تنکابن ،رامسر و عباس آباد در خانه ملت با اشاره به اینکه توجه به صنعت گردشگری باعث می شود که صنعت اقتصادی رونق داشته باشد و چرخ آن به خوبی حرکت کند افزود:دنیا روی صنعت گردشگری توجه ویژه دارد و دلیلش آن است که افراد با مسافرت و تفریح ،هم روحیه خود را شاد می کنند و هم ارتقا پیدا می کنند.

.........................
امام جمعه شهرستان رامسر:
مدیران ادارت باید در ارائه خدمات ،حجاب اسلامی را مشروط کنند
محمدرضا بهرامی -رامسر

حجت الاسلام عبدالرحمن باقرزاده امام جمعه شهرستان رامسر در جلسه شورای اداری شهرستان رامسر در عصر روز شنبه 19 فروردین ماه به اهمیت نامگذاری سال 91 به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی پرداخت و گفت :نباید این نامگذاریها همانند برخی از سالهای گذشته به صرف شعار از کنارش عبور کنیم،بلکه همه ما باید در جهت رسیدن به اهداف اصلی این نامگذاری و رساندن کشور به قله های ترقی تلاش کنیم.
وی با اشاره به اینکه متاسفانه در نظام و کشور ما یک آفت قدیمی که همان نظام بروکراسی است وجود دارد افزود :در بسیاری از موارد تولید کنندگان با دلزدگی از این نظام بروکراسی از تولید عقب نشینی می کنند و این به ضرر ماست.
باقرزاده با اشاره به اینکه گاهی یک مسئول با 10 دقیقه وقت گذاشتن می تواند کارها و مشکلات زیادی از مردم را حل و فصل کند گفت :متاسفانه ما عادت کرده ایم مردم را معطل کنیم.
وی با اشاره به اینکه باید فرهنگ مصرف تولیدات داخلی را ترویج دهیم و قدرت رقابت با کالاهای وارداتی را باید به وجود آوریم گفت :در این خصوص باید کارهای فرهنگی زیادی را انجام دهیم.
امام جمعه رامسر گفت :نباید اداره ها با ارتکاب برخی از اخلاق ناپسند مخدوش شوند و مدیران باید از قدرت و مسئولیت خود استفاده کنند و در ارائه خدمات ،حجاب اسلامی را مشروط کنند.
وی اضافه کرد :برخی از ادارات به کسانی خدمات ارائه می دهند که شان دستگاه اسلامی را زیر سوال می برند و این جای شرمساری است.
باقرزاده با اشاره به ابطال انتخابات حوزه انتخابیه تنکابن ،رامسر و عباس آباد گفت:قطعا شورای نگهبان با دلایل متقن و استدلالهالی قوی آرای این حوزه را باطل اعلام کرد ولی از دستگاههای اجرایی و نهادهای زیربط نیز انتظار می رود متخلفین را معرفی نمایند تا بسزای اعمالشان برسند و در غیر اینصورت باعث کاهش اعتماد مردم می شود.



..........................
رییس شورای اسلامی شهرستان رامسر:
کوچکترین اشکالی درعدم صحت انتخابات این شهرستان گزارش نشد
محمدرضا بهرامی -رامسر
علیرضا رضی کاظمی رییس شورای اسلامی شهرستان رامسر در جلسه شورای اداری شهرستان رامسر در عصر روز شنبه 19 فروردین ماه گفت :با توجه به بررسی های دستگاههای اجرایی و شورای نگهبان از حوزه انتخابیه شهرستان رامسر ،کوچکترین اشکالی درعدم صحت انتخابات این شهرستان گزارش نشد و این مایه خوشحالی برای ماست.
وی در ادامه از مدیریت خوب فرماندار و نیروی انتظامی و کلیه کسانی که چنین انتخابات سالمی را به نمایش گذاشتند تشکر کرد.
رضی کاظمی در ادامه به برخی از مشکلات شهرستان اعم از پروژه های نیمه کاره و طرحهایی که چندین سال از افتتاح آنها می گذرد ولی هنوز از انجام آن خبری نیست پرداخت و از فرماندار ومسئولین اجرایی شهرستان خواست تا به آنها بپردازند.
.......................
سرپرست فرمانداری شهرستان رامسر:
دستگاههای اجرایی باید از مکاتبات غیر ضروری پرهیز کنند
محمدرضا بهرامی -رامسر
غلامرضا فروغ خلعتبری سرپرست فرمانداری شهرستان در جلسه شورای اداری شهرستان رامسر در عصر روز شنبه 19 فروردین ماه گفت:اگر تمام تلاشهای مدیران دستگاههای اجرایی با محوریت بندی و درست انجام شود به نتیجه می رسیم.
وی با اشاره به وظایف فرماندار به عنوان عالیترین نماینده دولت در شهرستان گفت:اگر فرماندار به وظایف خود به خوبی عمل کند حدود 85 درصد مشکلات شهرستان حل می شود.
خلعتبری تاکید کرد:مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان باید گزارش عملکرد خود را ماهیانه و به صورت مرتب به فرمانداری ارسال کنند و این باعث می شود تا با مطالعه آنها مشکلات بررسی و برای حل و رفع آن تصمیم گیری شود.
وی با اشاره به اینکه برخی از مکاتبات و نامه نگاریهای روسای ادارات مضر است گفت :دو اداره ای که به هم نزدیک هستند نباید برای حل مشکلات اقدام به نامه نگاری کنند و تاکید کرد :دستگاههای اجرایی باید از مکاتبات غیر ضروری پرهیز کنند.
خلعتبری در ادامه گفت :مدیران دستگاههای اجرایی باید از معنویات نماز جمعه و دید و بازدید از خانواده شهدا برای بهره مندی استفاده کنند.
سرپرست فرمانداری شهرستان رامسر با اشاره به اینکه حضرت علی یک قاضی را به علت بلند صحبت کردن با متهم از سمتش خلع کرد گفت :مسئولان ادارات باید تکریم ارباب و رجوع و پیگیری کار آنها را سر لوحه کار خود قرار دهند.
وی تاکید کرد :مدیران اداراتی که از نیروهای شرکتی برای انجام امور استفاده کنند حتما باید از شهروندان بومی استفاده کنند.
خلعتبری در پایان گفت :همانطوری که مقام معظم رهبری با جایگاه رفیع و با مشغله کاری فراوان برای صحت و سلامتی خود ارزش قائل هستند و همیشه ورزش می کنند ،مدیران دستگاههای و ادارت نیز باید ورزش را در برنامه کاری خود قرار دهند و نسبت به انجام آن احساس مسئولیت کنند./

رفیق 1391/01/19 ساعت 08:11 ب.ظ

جان مولا هر که هستی هر چه هستی مرد باش.

مه خورشید طلعت کیست؟ زهرا
چراغ شعله خلعت کیست ؟ زهرا

نمایان شد ز خط آتش و دود
که جرم فاطمه حب علی بود

پس از زهرا علی بی همزبان شد
اسیر امتی نامهربان شد

علی تنهاست در یک قوم گمراه
زبانش را که می فهمد به جز چاه

پس از او کیسه نان و رطب کو ؟
صدای ناله های نیمه شب کو ؟

خدایا کاش آن شب بی سحر بود
که تیغ ابن ملجم شعله ور بود

اذان گفتند و ما در خواب بودیم
علی تنها به مسجد رهسپر بود

در آن شب تا قمر در عقرب افتاد
غم عالم به دوش زینب افتاد

فدک شد پایمال نانجیبان
علی لرزید و در تاب و تب افتاد

یقین دارم به جرم فتح خیبر
فدک در دست ال مرحب افتاد

حسین قاسمی 1391/01/17 ساعت 06:37 ب.ظ

http://www.management9.blogfa.com

سلام
تو قسمت پیوندهات ادرس وبلاگم تو پروفایل ذخیره شده لطفا آدرسو دقیق بنویس
ممنون همکار

علی 1391/01/17 ساعت 01:32 ب.ظ http://www. www. www

جناب آقا! مثل این که با این همه ارشادات من ، شما کما فی السابق به همان کژراهه می روی ! اولاً فردوسی کی هست ؟ مگر علما به سخنان احمدی نژاد در مورد همین شخص معلوم الحال اعتراض نکردند ؟ ثانیاً پشت سر هم در این شعر از اسامی مثل مهین و فریدون و آریایی و یزدان و ... استفاده کردی که یا داری به عناصر مشکوک کد می دهی خرابکاری راه بیندازند یا قصدت اینه که این اسامی را در میان مردم جا بیندازی ! در ضمن از کشیشان استفاده کردی که ظاهراً مقاصد شومت خیلی بیشتر از این ها مشکوک می زنه ! در آخر هم قصد خودکشی داشتی که مثلاً ادای محمد بوعزیزی سبزی فروش تونسی رو در بیاری و مردم رو تحریک کنی که انقلاب مخملی راه بیندازی ! اگه خودکشی کنی که ما از دستت راحت می شیم ! تازه مردم را به بی خردی متهم کردی درست مثل اون کاندیدای شکست خورده مجلس ! و تازه مردم را تشویق به جنگ هم کردی که من هرگز شما را نمی بخشم ! من تو را محکوم می کنم و دعا می کنم خدا شما را به راه راست هدایت کند که دل امت را خون می کنی !!!

علی جان
روده بر شدم با این حرفهات
خدا بگم چیکارت نکنه

درود.
آپم
تنهام نذار.
شادزی
بدرود.

site02 1391/01/16 ساعت 05:18 ب.ظ http://www.site02.ra3a.com

560630789گاهی شانس فقط یک بار به آدم رو میاره پس باید قدرش رو دونست بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.site02.ra3a.com

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.