پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پخش بستی رایگان با تاریخ مخدوش در استان مازندران

در حالیکه مسئله بهداشت و سلامت یکی از مهمترین خواسته های مردم در هر جامعه ای می باشد ، در در روز طبیعت که اغلب مردم با خانواده هایشان برای گذراندن آخرین روز سال 1391 وقت خود را در پارکها ، جنگلها و... برای شادی و تفریح سپری می کنند، متاسفانه در شلوغ ترین نقطه شهرستان رامسر (پارک توسکا سرا) کامیون های متعدد بستی از شرکت دومینو اقدام به پخش بستی با مخدوش بودن تاریخ های  تولید و مصرفشان به صورت رایگان در بین مردم  کردند.

عوامل اجرایی این طرح هدف از انجام آن را تبلیغ برای این بستنی دانستند ولی توضیح ندادند که چرا هنگام تحویل بستنی جلد آن را در آورده و تنها بستنی داخل آن را به مراجعه کنندگان واگذار می کردند و نیز از گرفتن تصویر از کامیون های حمل بستنی ممانعت کردند.

این حاتم بخشی   از صبح تا پاسی از شب  در حالی ادامه داشت که هیچ نظارتی بر آن انجام نشد.صحت این گفتار را می توان از تماس نگارنده این یاداشت با مسئولین ارشد شهرستان ،خصوصا رییس اداره بهداشت دانست که از اجرای این عمل اظهار بی اطلاعی کرده و بعد از شنیدن خبر ،به ناگاه از اعزام همکاران نظارتی خود برای پیگیری موضوع خبر داد.

حال جای طرح این سوال است که شرکت مزبور با اخذ مجوز از چه مرجعی اقدام به پخش این بستنی کرده است و سوال دیگر اینکه اگر خدای ناکرده مشکلی در این بستنی ها وجود داشته باشد و با اینکه در هر کامیون حدود 20 هزار بستنی موجود بوده با سلامتی چه قشر بزرگی بازی شده است.

خوشبختانه در پایان تنظیم این گزارش رییس اداره بهداشت رامسر با بنده تماس گرفت واز توقیف کامیون های مذکور خبر داد و گفت این بستنی ها از شهرستان قائمشهر تا رامسر توزیع شده است.

نمونه هایی از بستنی مذکور نزد نگارنده موجود است.

بازتاب : 

شمال نیوز 

شمال فردا 

رامسر نیوز 

دریادیم


نظرات 4 + ارسال نظر
دوست 1391/01/17 ساعت 09:23 ب.ظ

آقا حالا این شرکت یه خبطی کرد و خیلی جالب بود توی بلوار دست همه مردم یه دونه بستی چوبی میدیدی که دارن می لیسن من و یکی از دوستان به این لیسیدن خیلی خندیدیم آخه جالب بود یاد اون جوک افتادیم که یکی از نشانی های ایرانی بودن اینه که بعد از خوردن هر جرعه از نوشابه یه نگاهی به محتویات توی شیشه می کنند بستنی هم اینطور بود و مردم بعد از هر لیس یه نگاهی به باقیمانده اش می کردند.

مهسا 1391/01/15 ساعت 11:14 ب.ظ http://chalkrood.blogfa.com


متاسف شدم

علی 1391/01/15 ساعت 12:42 ق.ظ http://www.www.www

آقای عزیز شما مثل اینکه علاقه شدیدی به دام و دامداری داری ! به بستنی هم برای این گیر دادی که از شیر گاو یا خر تهیه می شه ! مثلاْ چرا به توزیع سیب زمینی در انتخابات ۸۸ گیر ندادی ؟ معلومه چون سیب زمینی از گاو تهیه نمی شه ! تا کی میخوای به گاو و خر خودت رو مشغول کنی ؟ این بستنی هم برای تشکر از حضور پرشور مردم در صحنه بود . حالا چرا به شما بر میخوره ؟ نکنه از حضور مردم دچار حیرت شدی ؟ من از اول هم میدونستم شما بصیرت کافی نداری !!! فرق شما با استکبار جهانی چیه ؟ شما هم که حرف اونا رو میزنی !

منتظرت بودم دیشب بیای کامنت بذاری
از بس سیزده بدر ببخشید زبونم در رفت روز طبیعت اینور و اونور رفتی که شب گرفتی خوابیدی و نیومدی نت
بهر حال مخلصیم

آیدا 1391/01/14 ساعت 10:51 ق.ظ http://live-story.blogsky.com

سلام. با آرزوی موفقیت برای جنابعالی. خیلی متاسف شدم از خواندن این مطلب. متاسفانه از این دست نامردی ها و کلاهبرداری ها در جامعه ما کم نیست. ممنونم به وبلاگم سر زدین. شاد باشید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.