پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

براستی مردم قضاوت کنندگان خوبی هستند اما....!!!!

شرکت تعاونی باغداران مرکبات کوثر رامسر،یکی از تعاونیهای موفق این خطه می باشد واز ابتکارات بدیع باغداران زحمتکش منطقه است که با تاسیس این شرکت با قریب 12 هزار عضو ،توانستند تحول بزرگی در تبدیل محصولات مرکبات این منطقه به دیگر محصولات مصرفی ، گام بزرگی درجهت حل مشکلات خود بردارند.

کشاورزان ،علی رغم زحمات،مشقات ودردسرهایی که در فروش محصولات افشره خود دراین منطقه داشتند، توانستند مرکبات خود را به این شرکت تحویل داده ودرقبال آن ،کارخانه با تبدیل مرکبات به کنسانتره ،آب میوه،اسانس روغن زرد و،غذای دام و طیور و ... ضمن بالا بردن ارزش افزوده ودرآمد زایی ، آن را به بازار مصرفی مورد نظر عرضه نماید.

اگر چه می دانیم سودجویان فرصت طلب ،همیشه در فکر استفاده نامشروع از دسترنج های دیگران بخصوص کشاورزان هستند ، نمونه ای از آن را به چشم دیدم.

افرادی که با سواستفاده از مشکلات اقتصادی باغداران به هنگام ثبت وتحویل محصول به کارخانه، باتشویق  باغدار به گرفتن نقدی دسترنج یکساله خود، با قیمتی پایین تر از قیمت واقعی،وی را از دریافت مستقیم قیمت تمام شده محصول در ماههای آینده توسط شرکت تعاونی،منصرف می کردند.

حال با این وجود، مقوله ای که نگارنده را ترغیب به نوشتن این یادداشت نموده، پارچه نوشته ای است که درمنتهی الیه ترین نقطه شهرستان رامسر بود که از تمدید مهلت کاندیداتوری هیات مدیره وبازرسان شرکت تعاونی توسط 12 هزار عضو آن خبر می داد.        
با اندکی تحقیق وبررسی پیرامون این موضوع و اینکه چرا برخی از اعضای هیئت مدیره مغرض و احیانا سودجو ،این امر مهم را تنها به نصب یک پارچه نوشته ،آنهم در نقطه ای کور و دور از دید عموم کشاورزان و خود داری از نصب آن در دیگر نقاط شهرستان بسنده کرده ، متوجه شدم که پس از اتمام تاریخ اطلاعیه اولیه، گروهی از کشاورزان به دلیل عدم اطلاع از قضیه فوق اعتراض کرده واین موضوع درجلسه فوق العاده هیئت مدیره شرکت مطرح وتصمیماتی درخصوص تمدیدمهلت آن واطلاع رسانی عمومی درکلیه نقاط شهر صورت گرفته شد. اما با این وجود مشخص نیست که چرا بعداز گذشت حدود یک هفته ازاین جلسه ،هنوز اقدامی جهت اطلاع رسانی به کلیه کشاورزان صورت نگرفته است!؟

براستی مردم قضاوت کنندگان خوبی هستند اما....!!!!

 

نظرات 7 + ارسال نظر
جواد 1391/01/10 ساعت 04:57 ب.ظ http://ostane-tonekabon.blogfa.com

نظر سنجی الحاق تنکابن و رامسر به استان گیلان یا ماندن در استان مازندران بر فرض منتفی بودن استان جدید در غرب مازندران در
http://ostane-tonekabon.blogfa.com

ساداتشهری 1391/01/08 ساعت 10:14 ب.ظ

سلام مجدد
چیزهایی که گفتم حقیقت محض بود و آنهایی که ذر جریان امور بودند و مطلع از قضایا،خوب می دانند..
حال شما می خواهی هر نامی بر آن بگذار
قیاس مع الفارق... سفسطه... حرف نامربوط..
هرچه...
اما مهم این است که حقیقت تغییر نمی کند و نمی شود انکارش کرد و شاید عده ای درصدد مخفی کردنش برآیند آما خورشید همیشه پشت ابر نمی ماند و بالفرض هم که پشت ابر باشد بازهم خورشید است و نور و گرمایش به زمین می رسد منتها ما توان دیدن و ادراکش را نداریم...
من فقط حقیقت را گفتم و بس این را دیگر با ترازوی ناسیولاسیتی و جدال های قومی و محلی محک نکنید
موفق باشید
یاحق

ساداتشهری 1390/12/28 ساعت 03:51 ق.ظ

سلام برادر
مطلب خوبی بود چون مدتهاست عده ای عین بختک افتادند رو این تعاونی و تا می تونند دارند چپاول می کنند و کسی هم جلودارشون نیست...
فقط می تونم بگم که:
رنج گل بلبل کشید و بوی گل را باد برد...
خون دل و زحمت این تعاونی رو سرهنگ باقری و حاج آقا میرابوطالبی و... کشیدند حالا آقایون فرصت طلب به فکر جیب خودشون هستند و پی بخور بخور...
که اگر زحمات سرهنگ نبود این تعاونی بوجود نمی اومد...اگر بدونید چه زحماتی کشید واسه خرید و آوردن دستگاه ها و تجهیزات..
اما حالا...
چه گویم که نا گفتنم بهتر است!
موفق باشی
یاحق

قیاس مع الفارق بود

صابر 1390/12/26 ساعت 09:04 ب.ظ

اقای بهرامی سلام من امروز از وبلاگتان با خبر شدم و یک مطلبی در خصوص کار گذاران مخابرات برایت ارسال کردم ومنتظر جوابتان هستم و سعی میکنم در دیگر موارد از ادارت و غیره برایت ارسال کنم راستی اگر حضور ذهن داشته باشی روز مراسم سوم برادر مهندس رحیم مشایی در سادات شهر اقای شمس کاندیدای مجلس به چی شما گیر داده بود حرف حسابش چی بوده. منتظرم

سلام دوست خوبم
مطلبتان را به آدرس ایمیلم ارسال کنید/
mtb_math@yahoo.com


شمس رو ولش
الان شبه و باید به قمر گیر داد

صابر 1390/12/26 ساعت 08:57 ب.ظ

اقای بهرامی سلام از مطالبت استفاده لازم را میبریم دست شما هم درد نکنه دوست دارم از وظعیت کار گذاران بخش خصوصی مخابرات رامسر و مراکز تابعه گذارشی تهیه بفرما چون این بنده خداها با حقوق کارگری حقوق میگیرند ولی رسمیها با حقوق میلیونی و جالبش اینجاست که شخصی به نام بیگی از تنکابن پیمانکار بوده به چهل و دو نفر از کار گذاران بالای هفتصد هزار تومان بدهکار می باشد و پیمانش تمام شده بود ولی اداره مخابرات دوباره به ایشان پیمان بسته ولی به نام یک شرکت دیگر به قول قدیمیها خر همان خره ولی پالانش عوض شده.ووووو بقیه را خودت پیگری کن از کار گذاران مرکز مخابراتی اقا بسمل شروع کن منتظر جوابتان در وبلاگتان هستم

سلام
لطفا با شماره ام باهام تماس بگیرید تا هر چی از دستم بر بیاد براتون انجام بدم
بدرود

علی 1390/12/25 ساعت 10:44 ب.ظ

آقا شما عجب آدمی هستی ! باز به یکی دیگه گیر دادی ؟ این دفعه حالتو می گیرما ! عیدی رییس جمهور رو میگیری و به نهادهای مدنی این مملکت توهین می کنی ؟ عیدی من یادت نره ! عیدی من ! البته خدای نکرده منظورم اون ترانه مبتذل نیستا !
اصلاً بیا اسمتو عوض کن بذار داریوش فریاد رامسر ! برای این که دقیقاً داری مثل اون عمل میکنی ! حالا اون بیچاره رو سر کار شمس گذاشتن و تو جای اونو پرکردی !
خودت اگه جای هیأت مدیره کوثر بودی بپیسه پرتقال رو چند می خریدی ؟ ناکس ! نکنه قصد داشتی کاندید بشی و نتونستی ؟ عیب نداره در انتخابات بعدی مجلس شرکت کن ! به داریوش میگم "طعییدط" کنه !

جواد 1390/12/25 ساعت 03:19 ب.ظ http://ostane-tonekabon.blogfa.com

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.