پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

در شرق استان با رفتارهای خصمانه و نامهربانانه مواجه می شویم

یکی از مخاطبین پوزخند کامنتی تحت مطلب " حمله و تمسخر قومیت های ایرانی به چه بهانه ای؟" برایم ارسال نمودند که برای استفاده دیگران در خروجی وبلاگ قرار می دهم.

 

سلام برادر بهرامی     

دستت درد نکنه..مطلب بسیار خوبی بود ..کاش آدرس مطلب مذکور رو هم لینک می کردی تا مطلبت مستند باشه و حرف و حدیثی توش نباشه و فردا روز اگه مطلب رو پاک کردن مشخص بشه و تکذیب نکنند!  

من دوست ندارم به کسی توهین کنم چون همۀ ما انسانیم و از اون مهمتر هم وطن و همه به نفسه محترمند..

اما بنده به شخصه افتخار می کنم که رشتی باشم،(رشتی مهربان و خونگرم و صمیمی) مخصوصاً با دیدن این همه کینه و بغض از افراد به ظاهر هم استانی!     

وقتی من رامسری در رشت و کلاً گیلان با آن همه محبت و استقبال رو به رو می شوم و کارهای اداری ام بسیار زود و با روی گشاده انجام می شود، به طوریکه احساس غربت  نمی کنم، چرا دوست نداشته باشم رشتی باشم؟!  

درحالیکه در شرق استان خودم(مازندران) مخصوصاً شهرهای نزدیک به مرکز و خود مرکز ، با رفتارهای خصمانه و نامهربانانه مواجه می شوم و اگر کار اداری داشته باشم باید هزار مشقت بکشم و 7 خان رستم طی کنم و کفش پولادین به پا کنم... از پیمودن راه گرفته تا برخورد کارمندان ادارات مرکز و  تحویل نگرفتن و تمسخر به خاطر عدم داشتن لهجۀ مازنی!

حال این دوستان هم استانی شرق نشین و مخصوصاً مرکز نشین خود قضاوت کنند که آیا ما حق داریم یا نه؟!    

البته اینها فقط گوشه ای از حقایق تلخ موجود بود و بسیارند اینگونه ناملایمات که سبب می شود که غرب استانی ها در پی استقلال باشند و خواستار عدالت و رهایی از تبعیض...

ما ایرانی هستیم و برادر و ضمن محترم شمردن همه خواستار حق خود هستیم ...

و به هیچ وجه توهین و ناسزا را تحمل نمی کنیم و یقیناً اگر چنین باشد به ناچار پاسخ می دهیم...

یاد بگیریم که به هم احترام بگذاریم و به همه به چشم انسان نگاه کنیم...

باز هم از همگی عذر می خواهم و صراحتاً عرض می کنم که قصد توهین به هیچ قشری را ندارم و صرفاً پاسخی بود بر گفتارهای ناروا و ناشایست بعضی افراد که انسان را وادار به مقابله به مثل می کند زیرا به گونۀ دیگر گوششان بدهکار نیست... 

پیروز و سربلند باشید  

یاحق

آدرس سایت مورد نظر  دریانیوز

ساداتشهری

IP: 92.42.55.176


نظرات 9 + ارسال نظر

سلام
ما با مطلب "خواب زمستانۀ میم-دال " بروز هستیم
بسیار جالب و خواندنی..پیشنهاد می کنم از دست ندهید...
برای خواندن مطلب به سایت ما مراجعه نمایید.
موفق و پیروز باشید..
یاحق

شهروند 1390/12/15 ساعت 07:30 ق.ظ

آقای خبرنگار. چرا برکناری فرماندار یا استعفا ایشان رو اعلان نکردی؟ وظیفه خبرنگار پس چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اینو گفتم که ما آدم ها سست عنصر هستیم. اگه باد بطرف خونمون بوزد همان وری هستیم.

حق با شماست
اگه سست عنصر نبودیم که بغل بخاری نمی نشستیم و با اسم مستعار دیگران را تشویق به مبارزه نمی کردیم

امیر 1390/12/14 ساعت 12:13 ب.ظ

سلام
همه جای مملکت تا ایران چک را رو نکنی تحویلت نمی گیرند البته آکارمند های خوب زیاد هستند و با هم اتحاد ندارند و اشرار در ادارات با هم متحد هستند و بتدریج رو به بالای هرم در حال حرکت هستند.بهر حال یک بار ایران چک را مثل تهرانی ها رو کن ببین که چگونه کارت در سه سوت حل می شود

فوضولی 1390/12/13 ساعت 11:31 ب.ظ http://puzkhand.blogsky.com/

محلی گاو چه حلیه سبوس.
وچه خوشه عکس از تی صفحه وبلاگه وگیر خوا آخ خدا بدره.

محلی گاو دوموس چشته
تا وره دمس دیم هندنی شیر جیر ندنه

فرشید کریمی 1390/12/13 ساعت 06:25 ب.ظ

بهرامی عزیز سللام:
موضوع از اینجا شروع شد:

(( این همه گفتی بدبخت رد شد
اونم از نوع رد صلاحیت))

شما مطلب بالا رابه طور موثق فرمودی. در حالی که رد صلاحیت ایشان موجب خوشحالی من و همراهانم نمی شد چون ما مشتاق رویایی در زمان انتخابات با ایشان بودیم. همچنانکه در نامه سرگشاده خطاب به ایشان نیز متقاضای مناظره بودیم آن هم از سه سال پیش.

(( نوبت شما هم میرسه
اره شما
با شما هستم))

این را هم که گفتید هدیهء احمدی نژاد برای من بود. قبول اما ربطش را نمی فهمیدمکه از شما پرسیدم. که خوشبختانه اذعان فرمودید بی ربط بوده. آخه دوستان خبرنگارمان با صمیمیت شوخی می نمایند اما در مطبوعاتشان با استناد همین شوخی مسئلهء جدی طرح می نمایند.

(( دوست دارم ناله

اینم تقدیم شما
"مرغ پکر(!) ناله سر کن
داغ مرا تازه تر کن "))
این هم از امتنان نظر شما به بنده و ادبیات ملک الشعرا بهار بود. که قبول.

دوست عزیز و هنرمند گرامی
جناب مسگران کریمی عزیز
به شخصه معتقدم که زبان هنرمند چون ذوالفقار علی همیشه راه پلیدی و پاکی را برای مردم مشخص می کند و خواهد کرد
چون شخص نیکنام از حمایت اولیه شما (( بنده در هر دو دوره هفتم و هشتم به صورت کامل از ایشان حمایت نموده ام موثق و مستند قابل ارائه است. ))در دوره قبل برخوردار بود و وقتی دیدم که آنی از حمایتهای وی دست کشیدید خیلی متعجب شدم (( پس بحث آنی و... نیست و متعجب نباش و به عنوان خبرنگار موثق باش ))/هر چند به صورت شفاهی به عرایضتان گوش فرا داده بودم اما دوست داشتم در زمان انتخابات ،این شفاف سازی ما سوای بیان زیبای شعرتان به شکل مکتوب و یاداشت به منظور ،بیان نقاط ضعف این منتخب مردم در گذشته دور بیان شود.
بدین واسطه با حالتی شوخی که ناشی از صمیمیتی که با حضر تعالی داشتم یاداشتی گذاشتم که انتظار داشتم به راحتی از کنارش بگذرید اما دقت شما مایه تحسین بنده شد.
علی ای حال ضمن عرض پوزش از استاد که تلمذ در کنارتان برای بنده مایه فخر و مباهات است اینطور سوالم را تکرار می کنم که "دلیل اصلی نه بزرگ مردم تنکابن رامسر به شخص مد نظر چه بود؟"
و آیا عدم حمایت از نخبگانی همانند جنابعالی می تواند یکی از دلایل این نه بزرگ می باشد/
در پایان اگر موضوعی و اظهار نظری نا درست از حقیر خاطر مبارک را رنجانده است پوزش می خواهم و همیشه خود را آماده کمک و راهنماییتان می دانم
بحرص ار شربتی خوردم مگیر از من که بد کردم/// بیابان بود و تابستان و آب سرد و استسقا

دوست دیروز و امروز و فردای شما
بهرامی

و اینکه بنده آزرده خاطر نمی شوم اما امکان این دارد که آزرده خاطر بنمایم.
ایکاش بجای شوخی همین پرسشها را مطرح می کردی
و حالا من قصد دارم جدا شوخی کنم. خیلی فکر نکن صمیمیت را حفض کن. و اینکه...
هر چند تا سئوال در باره هر موضوعی داری به صورت حضوری در خدمت شما برای پالسخ گویی می باشم.
چون قصد دارم مستند پاسخگوی سئوالات شما باشم.

یک کپی هم از همین نوشته داشته باشد تا کاملتر برایت توضیح دهم.

منتظر اعلام نشست به عنوان نشست پرسش و پاسخ در همین هفته می باشم. در غیر این صورت دیگر شوخی نکن. جدی باش. حتما منتظر تماس شما برای روشن کردن مبهمات و اخبار غلط شما می باشم.
ضمنا سفارش هایی هم برای شما در نظر دارم. پذیرش یا عدم پذیرش آن با شماست. ببخشید با عجله نوشتم. موثقتر در دیدار رو در رو.

همچو کوه
دوستم با تو
هر آنچه صدایم کنی
صدایت می زنم.
(( ناله رامسری ))

رامسری نیا 1390/12/13 ساعت 04:47 ب.ظ

واقعاْ این نوشته ها و جوابیه ها رو میخونم تاسف میخورم. بابا بشینین یه کم فکر کنین ایده جدید کار افرینی اشتغال به فکر حل مشکلات باشین. گیرم که استان شد که چی؟ شخصیت من و شما عوض میشه؟
همون که بودیم. استان شده که شربت یا دارو نیست که دردهامونو درمان کنه.
اول باید بشینیم و افقهای دوردست رو رصد کنیم...الان که فکرشو میکنم بهتره ایستاده رصد کنیم...آره ایستاده بهتره.
علی ایحال یه کم به حرفام فکر کنین .
بزرگتر فکر کنید.

سلام گیلانی ها همشون ماهن همشون....

پس چرا در برابر این توهین سکوت کردن

ساداتشهری 1390/12/10 ساعت 11:41 ب.ظ

سلام
ممنون از انتشار و ایجاد پست برای نظرم...
اینها را نگویند چه بگویند برادر...
بنده دیشب در ذیل ۲ مطلب توهین آمیزشان نظر ارسال کردم که تاکنون تأیید و منتشر نشد..
حقیقت همیشه تلخ بوده و هست...
ما حقمان را می خواهیم حق هم ستاندنی است...
موفق باشید
یاحق

مدیر وبلاگ 1390/12/10 ساعت 03:57 ب.ظ

کامنت زیر در سایت شبکه نیوز خطاب به حقیر گذاشته شده است.لازم دیدم مخاطبین وبلاگ من هم این مطلب رو بخونن.
با تشکر
......................
مازنی : سردبیرمحترم سایت شما که دفاعیه ما را منتشر نکردی اشکالی ندارد مهم نیست فقط به آقای بهرامی بفرمائید که توهین Tاین نیست به یک نفر بگوئید ساروی ،تهرانی،رشتی و...توهین آنست که به 2 میلیون از مردمان نجیب مرکز و شرق استان تهمت دزدی ،خیانت،کلاهبرداری و....بزنی ،آقای بهرامی درسایت پوزخندش بیشترین تهمت و فحاشی ها را نسبت به مردمان مازندران داشته همه اسنادش موجود است ،کسی به فرهنگ کسی تهمتی نزده که ایشان حالا دایه مهربانتر از مادر شده ، اصلا در کجای قانون نوشته لفظ به کاربردن مازنی های ساکن در تهران،رامسریهای ساکن در ساری یا رشت و....توهین محسوب میشود اگر در این خصوص قانونی پیدا کردند برای ما بفرستند تا سواد ما بیشتر شود اصلا چرا ایشان احساس شرمندگی میکند؟ توهین آنهایی میکنند که در تنکابن خود سرانه بجای تقسیمات کشوری وزارت کشور مشغول تهیه نقشه و خط محدوده و حریم برای استان جدید خود هستند وهرروز با تعغیر مرزهای استان شعور مردم را به بازی گرفتند . آنها هستند که آسایش و امنیت مردم استان را برهم میزنند ،چطور آنها بعد از 70 سال الحاق به استان و از همان روز اول سر ناسازگاری با مازنی ها را شروع کردند آنها از جان مازندران چه میخواهند ؟در تمام این سالها به جای همدلی ،اتحاد، سازندگی و....سنگ لای چرخ استان گذاشته و میگذارند حال انتظار دارند مازنیها با تاریخ چند هزار ساله خام آنها شوند کور خواندند از این به بعد جواب هرگونه یاوه گویی و گزافه گویی را بشدت پاسخ خواهیم داد نیاز نیست مظلوم نمایی کنیدو دایه مهربانتراز مادر شوید وقتی همان عده محدود در تنکابن اعلام میکنند گیلک و عاشق رشتند شما چرا ناراحت میشوید کسی به قومی توهین نکرده که شما دارید موج سواری میکنید .سردبیر محترم حال که نظر مارا نگذاشتی فقط به آقای بهرامی بگویید ما آماده هستیم کار به مراجع قانونی برسد بی صبرانه منتظر آن روز هستیم آنوقت ثابت خواهیم کرد که مسبب و مسئول اصلی تفرقه و برهم زننده آرامش و امنیت مردم استان چه کسانی هستند ما بی صبرانه منتظر اقدام آنها هستیم فقط به آقای بهرامی بگویید به قول دوچرخه سواران حالا حالا ها باید رکاب بزند این کارها براش خیلی زود است. موفق و سربلند باشید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.