پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

یک رامسر ی در برابر 8 تنکابنی و عباس آبادی

بالاخره ماراتن انتخابات رامسر ،تنکابن و عباس آباد کلید خورد و در اقدامی جالب 1 رامسری (جمشید حجتی نیا (در برابر 8 تنکابنی و عباس آبادی (علی نیک کار ،مجید اصلاحی فتیده، علی پور آهنگر ثانی ،احمد علی علی نژاد،شمس الله شریعت نژاد ،محمد باقر رجبی منور ،غلام رضا مشایخی ،محمد رسول سام خانیانی)وارد گود رقابتهای انتخاباتی شدند.

منتظر می مانیم تا 12 اسفند ، مردم فهیم شهرستان های تنکابن ،رامسر و عباس آباد چه کسی را وکیل خود در خانه ملت انتخاب می کنند.

نظرات 14 + ارسال نظر
جواد 1391/01/10 ساعت 05:20 ب.ظ http://ostane-tonekabon.blogfa.com

نظر سنجی الحاق تنکابن و رامسر به استان گیلان یا ماندن در استان مازندران بر فرض منتفی بودن استان جدید در غرب مازندران در
http://ostane-tonekabon.blogfa.com

راضیه 1390/12/06 ساعت 05:57 ب.ظ http://tabibeeshgh.persianblog.ir/

سلام. بروزم.

سلام انتخابات شما که به بنده ربطی نداره....ما خودمون تو شهر خودمون انتخابات داریم تازشم....
الکترونیکی هم شده حالا....
بعدشم به من چیز دیگه گفتینا؟ گفتین یه اپ دیگه دارین پس چی شد؟ سرکاری بود؟ دوبین مخفی بود؟

دوست 1390/12/05 ساعت 10:29 ب.ظ

اولا بنده افتخار می کنم که طرفدار آقای مشایخیم ثانیا اون دوستایی که می خوان از سوابق درخشان آقای مشایخی اطلاع پیدا کنن به این سایت مراجعه کنند
http://gholamrezamashayekhi.ir/

بله ،بله
ای دل غافل من پوزخند تا حالا فکر می کردم افتخار شوهر کرده

دوست 1390/12/05 ساعت 09:14 ب.ظ

اون دوست که طرفدار مشایخی است من نیستم سواستفاده از اسم نکنید

بهر حال دوست ،دوسته

دقیق 1390/12/05 ساعت 06:49 ب.ظ

در تیتر خبر شما کلمه (رامسری) یک ( ی ) کم دارد پس شما هم مثل دبیرستان اخضری یک غلط دارید که نمره شما می شود 19

احسنت به پوزخندت

حسین 1390/12/05 ساعت 01:08 ب.ظ http://sakhtsarnews.blogfa.com

خبرنگار باید مستقل باشه و خبر بگیره و واسه نشریش بفرسته نه اینکه بخاطر بعضی چیزا خبرو برا صاحب خبر بفرسته تا تاییدش کنه این دیگه خبر نیست که...

بچه بچسب به درست
صد بار بهت نگفتم تا بچه هستی خودتو قاطی آدم بزرگا نکن

راضیه 1390/12/05 ساعت 12:16 ق.ظ http://tabibeeshgh.persianblog.ir/

سلام
ممنون که سرزدید.
کلاس توجیهی؟؟ چطوری؟؟

همانطوری دیگه

آقای گلدشتی میشه بگین این خبرنگار شما کی بود که در حاشیه از همکار عزیز ما آقای غلامی مصاحبه گرفته؟؟؟

عزیز این گزارش من بود که فرستادم تایید بشه/اون بنده خدا هم تایید کرد و کامنت گذاشت

علی 1390/12/04 ساعت 07:31 ب.ظ

در پاسخ به دوست
باید عرض کنم که این کاندید رامسری این خبر رو تکذیب کردند .کسانی با کم و زیاد کردن صحبت ایشان قصد داشتند چهره این کاندید رو خراب کنند. بنظرم دلیل اصلیش هم این باشه حدس میزنن که ایشان دارای شانس بالایی در انتخابات هستند.
در ضمن متن تکذبیه در وب سایت رسمی ایشان موجود هست.

hojatinia.ir

با تشکر

تابلوی عکس برگزاری اولین دوره کشتی آزاد در فضای باز میدان ییلاق جواهرده در شهریور ماه 90 با همکاری اداره ورزش و جوانان از طرف روابط عمومی هیئت کشتی شهرستان رامسر به شهرداری و شورای اسلامی کتالم و سادات شهر اهدا شد.
علیرضا مقبل دوست رئیس هیئت کشتی شهرستان رامسر و عضو مجمع هیئت کشتی استان مازندران ضمن قدردانی از شهردار و اعضای شورای اسلامی کتالم و سادات شهر به دلیل حمایت های همه جانبه آن ها در امر توسعه ورزش شهرستان گفت: خوشحالیم که امروز با تلاش های هیئت کشتی شهرستان رامسر مجوز مدرسه کشتی را دریافت نمودیم. مقبل دوست در ادامه اظهار داشت امیدواریم با توجه به حضور پرشور علاقمندان به کشتی در این کلاس شاهد رشد همراه با علم، باعث ترقی جامعه ورزش کشتی شهرستان شود.
عباس فلاحت عضو کمیسیون فرهنگی- ورزشی شورای اسلامی کتالم و سادات شهر و خزانه دار هیئت کشتی شهرستان ضمن تقدیر از فعالیت های هیئت کشتی شهرستان این هیئت را در پرورش، رشد و شکوفایی جوانان منطقه قابل ستایش دانسته و خاطر نشان کرد: با وجود اعضای فعال در هیئت کشتی شهرستان، آینده درخشانی را برای این ورزش می توان متصور شد. وی سال 91 را سال پرباری برای ورزش کشتی دانست و گفت: در این سال با تعامل و همکاری مربیان و اعضای هیئت کشتی، می توان بر پله های ترقی گام نهاد.
در ادامه حسن گل دشتی دبیر و مسئول روابط عمومی هیئت کشتی شهرستان رامسر ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های مالی و معنوی شهرداری و شورای اسلامی کتالم و سادات شهر اظهار داشت: هیئت کشتی شهرستان رامسر از نظر چارت اداری و تفکیک وظایف در قبال کمیته های داوران، مربیان، فنی و پشتیبانی بسیار فعال است که با تعامل و همکاری مربیان می تواند آینده کشتی این شهرستان را در سال 91 بارور سازد.
گل دشتی در ادامه ضمن اشاره به وجود بسترهای مناسب از نظر امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در هیئت کشتی شهرستان رامسر گفت : با توجه به تمرکز پایگاههای آموزشی در نقاط مختلف شهر از جمله پوریای ولی لات محله، تختی رامسر، تختی کتالم، شهید خلعتبری لیماک و با اهدای یک تخته تشک برای احیای کشتی ساداتشهر با توجه به سابقه دیرینه اش در این منطقه و با حضور مربیان فعال در این سالن ها و تعامل و همکاریهای موجود بر طبق اهداف هیئت و اداره ورزش و جوانان در آینده با برگزاری تمرینات متمرکز در رده های سنی مختلف و نظر مساعد مربیان و توجه به طرح و برنامه های آنان در رشد و پیشرفت کشتی بتوانیم در بعد قهرمانی به خواسته های خود دست یابیم .
دبیر کشتی شهرستان رامسر در ادامه افزود: با توجه به میزان پیشرفت علم و در آمیختن و بهره جستن از آن در ورزش قهرمانی و بهره گرفتن از حداقل امکانات، حد اکثر نتیجه را شاهد باشیم.گل دشتی در پایان از تمامی پیشکسوتان، قهرمانان، بزرگان، و دلسوزان واقعی امر ورزش برای پیشرفت ورزش کشتی دعوت به ارائه ی پیشنهاد و راهکار در وبلاگ هیئت کشتی شهرستان استقبال نموده و از کمکهای مالی و معنوی ادارات و اشخاص که در سال 90 به یاری هیئت شتافتند نهایت تقدیر و سپاس را بعمل آورد.
اسماعیل غلامی نائب رئیس هیئت کشتی شهرستان رامسر در حاشیه این نشست به خبرنگار ما گفت: در سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز بزرگداشت شاهد یک دوره مسابقات کشتی آزاد دوستانه در شهرستان رامسر با مساعدت و کمک رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان جناب آقای محمد رحیمیان برگزار خواهد شد.

راضیه 1390/12/04 ساعت 12:44 ق.ظ http://tabibeeshgh.persianblog.ir/

واقعاً نگرانم و نمیدونم چطور میشه نسبت به آقایان کاندیدا شناخت پیدا کرد. دوستان اگر اطلاعاتی دارند ما رو هم با خبر کنند.

دوست 1390/12/03 ساعت 11:28 ب.ظ

متاسفانه این رامسری هم توخالی از آب در اومد مثل اینکه این آقا توی محافل خصوصی تنکابن اعلام داشتند که علقه من نسبت به تنکابن خیلی بیشتر از رامسر است یعنی ایشان خودش را به خاطر گرفتن رای تنکابنی اعلام میکنه راستی اگر هم رامسری بود ما که از نماینده خواسته شخصی نداشتیم همین که به وظیفه قانونگذاری و نظارت خود عمل می کرد ما راضی بودیم

دوست 1390/12/03 ساعت 11:10 ب.ظ

رای ما غلامرضا مشایخی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.