پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

تامل بر یاداشتهای یک نامزد انتخابات

در هنگام کار با اینترنت و استفاده از نرم افزار ورد در یکی از کتابخانه های شهرستان رامسر ،مطلب تایپ شده ای بر روی صفحه کامپیوتر ،توجه مرا به خود جلب کرد .

این فکر از ذهنم عبور کرد که بعضی اوقات کلاغی به انسان شیوه دفن میت را یاد می دهد و شاید بعضی اوقات دیگر دانش آموزی به نامزد انتخاباتی که سالها در سمت اجرایی  نظام فعالیت داشته است.

 

به نام خدا

با عرض سلام خدمت دانش اموزان عزیز من امیر حسین ...فرزند محمد رضا ...هستم . اگر به من رای دهید من سعی می کنم که مدرسه ی بهتر و خوب تری داشته باشیم.نمی دانم من لایق این کار می دانید یا نه .البته من از همه بهتر نیستم. می توانید دیگران را انتخاب کنید و  به ان ها رای دهید.

    با تشکر امیر حسین ... .                     

 

نظرات 6 + ارسال نظر
همشهری 1390/09/27 ساعت 05:45 ق.ظ http://thala-r.blogfa.com

چه زیبا و جالب... حتی اگر نوعی فریب و لحن و تبلیغی فرهنگ معابانه باشد بازهم صد شرف دارد به شعارهای دروغین و افسانه ای...لااقل این را می شود گفت بچه است...سن و سالش کم است...اما شعارسرایان را چه می توان گفت؟؟!!

[ بدون نام ] 1390/08/17 ساعت 09:33 ق.ظ

اقای بهرامی به فکر زندگیت باش کمی به اطراف خود نگاه کن وخو ب فکر کن

حسین 1390/08/05 ساعت 09:40 ب.ظ http://nima6980.blogfa.com

www.nima6980.blogfa.com

سلام بزرگوار آپم با موضوع ( عرفان حقیقی!!!) با احترام دعوتید.........فقط نظر یادتون نره........سپاس گزارم..........التماس دعا

سلام اخهههههههههههههههه دلم سوخت ایکاش میشد بهش رای داد..........بازم اینا بابا لااقل میگن من از همه بهتر نیستم.........شما هم با این خبرای قشنگت

خودت 1390/08/02 ساعت 12:20 ق.ظ

سلام سید جلیل القدر
اون بنده خداها یعنی دانش آموزان رو سرکار گذاشتن ، شما چرا جو می دی به قضیه ؟!!!

جناب خودت "بزرگوار"
می باید حد زدن هشیار مردم مست را
گفت :هشیاری بیار اینجا کسی هشیار نیست

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.