پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

گپی خودمانی با عضوی از شورای اسلامی شهر رامسر

اطلاع رسانی امری حیاتی برای جامعه ای که در آن زندگی می کنیم است و بدون آن زندگی فرد ، فردمان مختل خواهد شد.متاسفانه  برخی مسئولان رامسری با رسانه های مجازی آشنایی ندارند و یا بعضا به کلی با رایانه و سایت و ... بیگانه هستند .در این بین تنها مسئول شهرستان رامسر که دارای وبلاگ شخصی  برای درج مطالب ،یاداشتها و ارتباط با مخاطبین مجازی ،آقای سید کمال سیدی (بهانه ای برای فردا)است که جا دارد تشکر خود را نصیب این عزیز بزرگوار نموده و این کار شایسته اش را بستایم و سپاس ویژه خود را نیز تقدیمش نموده چرا که پیگیر مطالب مربوط به شورای اسلامی و شهرداری  شهررامسر در فضای مجازی است و نکته نظرات  خود را از طریق یاداشتهای کوتاه ،و قرار دادن آن در وبلاگ بهانه ای برای فردا به مخاطب تفهیم می کند.

حال سید بزرگوار،خواهشمند است به دو نکته زیر نیز دقت کرده و آن را در دستور کارتان قرار دهید.

نکته اول این است که بعد از تغییر ماهیت میدان رمک به چهار راه رمک ،انتظار داشتیم که تابلوهای جهت یابی نیز در تقاطع این چهاراه قرار گیرد.زیرا اگر حضرتعالی شخصا ده دقیقه در کنار یکی از خیابانهای این تقاطع با پای پیاده توقف کنید ناگزیر باید به میهمانهای زیادی آدرس شهرهای رشت، چالوس و... را بدهید که از حوصله انسان خارج است و اگر هم به مردم پاسخ ندهیم رسم مهمانوازی در  "عروس شهرهای ایران بودن"را بجا نیاورده ایم.

و اما نکته دوم ،متاسفانه و یا از نگاهی دیگر خوشبختانه ایستگاه مینی بوس جنب چهار راه رمک از این محل به میدان شهید رجایی انتقال یافت.اقدامی که علاوه بر بارمالی برای دانشجویان دانشگاه پیام نور و دور از دسترس بودن برای همه نتیجه ای دیگر حاصل نشد .ای کاش با اندکی تامل پیرامون انتقال این ایستگاه آنرا به مکانی دیگر که برای همگان قابل دسترسی باشد جابجا می کردید.اما تقاضایم این موضوع نیست ،چرا که حتما فکر درآمدهای دانشجویان در حال تحصیل،را کرده اید و احیانا چاره ای برای آن اندیشیده اید (این نکته را  به این خاطرعرض کرده ام که شما خودتان دانشجو بوده اید و نیک می دانید که صرف هزینه های خرید کتاب و نهار و... خود به تنهایی غیر قابل تحمل است حال چه برسد به هزینه های اضافی از قبیل انتقال ایستگاه مینی بوس که حداقل روزانه 500 تومان هزینه دارد).تقاضایم اینست که دست کم یک آبخوری برای رفع تشنگی دانشجو  و راننده خسته و یک سایبان برای قرار گرفتن در روزهای بارانی  و آفتابی در آن مکان می اندیشیدید.

و نکته آخر نیز اینست که اگر از بیمارستان امام سجاد (ع) به سمت میدان امام (ره) حرکت کنیم در و دیوار های شهر به صورت کاملا بی سلیقه  و به دور از انتظار از پرده های تبریک ،تسلیت و اعلامیه های متفاوتی پر شده است که چهره شهر را کاملا زشت کرده است و اوج این بی سلیقگی ،به جنب هتل نگین و بانک صادرات سابق بر می گردد که انسان در هنگام عبور کردن از کنار آن برای فرار از دیدن این صحنه زشت مجبور است دقایقی چشمانش را ببندد.(اگر زمین بخوریم بهتر است تا شاهد بی نظمی و صحنه های زشت از این منطقه باشیم)

از آنجاییکه با شخصیتتان آشنا هستم ،امیدوارم به مطالب فوق اهمیت داده و در جهت حل این مشکلات بکوشید.

 

نظرات 3 + ارسال نظر

روابط عمومی شهرداری / مدیر محترم وبلاگ پوزخند در مطلبی از قرار نگرفتن تابلوی راهنما و جهت نما در چهارراه بسیج را یکی از مشکلات مسافرین اعلام نمودند .
که در پاسخ به این شهروند عزیز اعلام می شود : برابر بررسی های بعمل آمده و طرح مطالعاتی مشاورین سازمان حمل و نقل از چهار طرف تابلوهای راهنمای مسیر تنکابن – رشت – چالوس بلافاصله بعد از تأسیس چهاراه نصب گردید که تصاویر زیر گویا می باشد .

عکس ها در سایت شهرداری رامسر موجود می باشد .


اهل رامسر 1390/07/30 ساعت 12:21 ب.ظ

جناب اقای بهرامی-با سلام
از اینکه باتیزبینی خود به پاره ای از معضلات شهر اشاره داشتید.کمال تشکر را دارم.امیدوارم گوش شنوا و همت بلند در مرتفع نمودن انها پیدا شود.

خودم 1390/07/29 ساعت 08:19 ب.ظ

"سید بزرگوار" رو خوب اومدی!
دستور می دهیم یک قهوه خانه در کنار ایستگاه بزنند تا برادران معتاد در کنار برادران دانشجو لحظاتی را بگذرانند تا شاید انگیزه مند شوند و به فکر زندگی باشند !!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.