پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

دلنوشت

سلام

از سکون ،از ماندن ،از بی تحرکی بیزارم.نمیخواهم بگویند رفتم،دوست دارم بگویم میروم.

عاشق منتظر ماندن هستم ،هر چند مزه ای تلخ دارد ،ولی رسیدن به مطلوب پس از انتظار طعمی بسیار شیرین دارد که در برابر آن انتظار قابل قیاس نیست.دوست دارم تنها باشم و هیچ ذهنی را مشغول خود نکرده باشم.دوست دارم بدعت های درست، گذاشته باشم تا مورد توجه قرار گیرد.دوست دارم نسبت به وضعیت موجود هر زمانی منتقد باشم بدون اینکه عمدا دلی را آزده باشم.دوست دارم بخوانم و بدانم ،بدون کمترین خستگی .

سر ظهر طبق معمول رفتم سراغ اینترنت، این تریاک لحظه های خستگی ام.این جادوگری که سالهاست در من نفوذ کرده و هیچ طبیبی علاجش ترکش را نمی داند.خلاصه وبلاگمو باز کردم تا از لینکهای آن خبرهای دهکده جهانی را جستجو کرده باشم،به ناگاه دلم گرفت.این چه جامه ی تکراری است که بر تن این عروس خانم ،  کردم.به خودم گفتم پوزخند عزیز،وبلاگ خوشکلم ،الان میرم واست یه لباس دیگه میخرم تا تو هم مثل من دلگیر نباشی و مثل موجهای دریا تا صبح سرتو به زمین نزنی و گریه نکنی.القصه رفتم تو گوگل افسونگر ، گشتم و گشتم تا این لباس جدید ، واسه وب عزیزم خریدم.به نظرم خوشکل بود اما دردسر زیاد داشت تا تن وبلاگ عزیزم کنم.کلی جابجایی و دردسر تا بالاخره موفق شدم لباس رو تن وب عزیزم کنم.هر چند که یه کم چین و چروک داره چون تازه خریدم ولی تا چند روز آینده درست می کنمش.

دود می خیزد ز خلوتگاه من.

کس خبر کی یابد از ویرانه ام؟

با درون سوخته دارم سخن.

کی به پایان می رسد افسانه ام؟

 

دست از دامان شب برداشتم

تا بیاویزم به گیسوی سحر.

خویش را از ساحل افکندم در آب،

لیک از ژرفای دریا بی خبر.

 

بر تن دیوارها طرح شکست.

کس دگر رنگی در این سامان ندید.

از درون دل به تصویر امید.

 

تا بدین منزل نهادم پای را

از در ای کاروان بگسسته ام.

گر چه می سوزم از این آتش به جان،

لیک بر این سوختن دل بسته ام.

 

تیرگی پا می کشد از بام ها:

صبح می خندد به راه شهر من.

دود می خیزد هنوز از خلوتم.

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
همشهری 1390/07/11 ساعت 09:46 ب.ظ

دوست عزیز حالا که زحمت کشیدی قالب رو عوض کردی بهتر نیست این اسم پوزخند رو از روی وبلاگت برداری و نگاه مثبت تری داشته باشی و یک اسم باصفا تر مثل لبخند بر روی اون بزاری۶۴

سلام
خوش باوری ما و پوزخند آنها
پوزخند با نگاهی انتقادی در حال فعالیت است و همچنان با این اسم باقی می ماند

محمد ولی تکاسی 1390/07/07 ساعت 10:39 ق.ظ http://mw1.blogfa.com

عادت کنید که به هیچ چیز عادت نکنید. چون موقع رفتن چیز دست و پاگیری از زندگی نخواهید داشت و با آرامش خیال و قلبی صاف پرواز خواهید نمود.
در ضمن اگر همچنانکه به فکر تغییر صوری و ظاهری هستید به فکر تغییر سیرت نوشته ها با آهنگی دلچسب تر و دیدن همه جانبه تر اقدام فرمایید بنظر می رسد نتیجه کارتان بهتر خواهد شد.
با آرزوی استفاده از سبک رئالیستی به جای سبک ایده آلیستی در نوشتن مطالب به سوی شکوفایی استعدادها و توسعه یک شهر مطلبوب گردشگری.

قالب جدید مبازک
ولی آوردن کلماتی مثل دود و تریاک و سوخته در شعری که استفاده کردی آدم رو نگران می کنه !!!!

من 1390/06/30 ساعت 01:25 ق.ظ

بابا خوش تیپ

هیچکی مثل تو نمی شه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.