پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

شوراییان در انتخاب شهردار چه تعهدی دارند

همانطوری که همه ما  نیک می دانیم، شهرستان رامسر یکی از نوادر شهرستان های استان مازندارن بود که به صورت آنی دو شهردار شهرش را به یکباره به اتهام هایی که که تا کنون نیز برای شهروندان محجوب شهرستان به صورت واضح اطلاع رسانی نشده توسط سر بازان گمنان امام زمان (عج)دستگیر شدند.

 پر واضح است که در این میان مسئولیت سنگینی بر دوش شوراهای اسلامی سنگینی می کند چرا که در افکار عمومی تخلف شهردار به مثابه تخلف شوراست زیرا منتخب آنها بوده است و تیر نگاه های طعنه آمیز به سوی آنها روانه می شود.حال با این وجود اگر نگاهی اجمالی به عملکرد  شهرداران سابق شهرستان رامسر داشته باشیم و کارنامه خدمتی آنها را مرور کنیم به نکات قابل توجه و عجیبی برخورد می کنیم.حضور شهردار در رامسر و استعفای او بعد از 13 ماه به  دلایل نامعلوم،اتمام ماموریت  شهرداری دیگروبه جای گذاشتن بدهی چند صد میلیونی و  نظیر آن که مهمترین آنها دستگیری دو شهردار رامسر در یک زمان که در سه دهه از عمر انقلاب اسلامی در شهرستان بی سابقه بوده است.با این وجود این  اکنون که  شهردار کتالم و ساداتشهر طی ماه گذشته انتخاب شده است، تمام نگاهها به سوی شورای  اسلامی شهر رامسر است تا گزینه ی بعدی خود را پس از رد پیشنهاد انصاری از طرف استانداری معرفی کند.اما ،پرسشی که در این میان در فضای هیاهوی انتخاب شهردار بومی یا غیر بومی گم می شود این است که چه تعهدی وجود دارد که شورای اسلامی، شهرداری امین و دلسوزی برای عمران و آبادانی شهر مظلوم رامسر انتخاب کنند.؟چه تضمینی وجود دارد که انتخاب شوراهای اسلامی شهرستان رامسر در این مرحله نیز مانند دفعات پیش  گامهای نادرست بر ندارد و سالهای آتی ،آه جانسوز مردمی که چشم انتظار پیشرفت شهری رامسر و جز این، انتظار دیگری ندارد نباشیم.آیا شوراهای اسلامی متعهد می شوند که شهردار انتخابی شان خدای نکرده خط بطلان را انتخاب نکند و پناه بر خدا شاهد شکایت شهردار منتخب شورا از عضو شورا نباشیم.این سوالاتی است که شاید بدان پاسخ واضحی داده نشود ،اما همیشه بصورت دغدغه ،خصوصا بعد از متهم شدن شهرداران رامسر در اذهان باقی خواهد ماند و عملکرد نیک شوراها نیز به واسطه ی آن  به سخره  گرفته خواهد شد.

نظرات 5 + ارسال نظر

حاجی دل منم مثل دله تو خونه.
عید رفته بودم جهادی جنوب فارس. مرز کهکیلویه و فارس. نمیدونم از محرومیت اونجا چی بگم. از فقر مادی، فرهنگی، و هزارن فقر دیگه. قربان دلت که خونه.
نمیدونم. در هر صورت خوشحالم از آشناییت تمامی پری دلت رو هم به جون می خرم.
یا علی
راستی ما آب هم به سختی از گلومون پایین می ره چه برسه به چایی

سلام داداشم.
ممنون که به وبلاگ کوچکم سر زدی و راهنماییم کردی.
دوست خوبم الان 1400سال پیش نیست ما باید از تمامی امکانات استفاده کنیم و به قول حضرت ماه، مقام معظم رهبری تهدید را تبدیل به فرصت کنیم. دلیل بقای شیعه به همین پویا بودنش است. در هر صورت ممنون که برادر کوچکت رو راهنمایی کردی.
در ضمن دوست دارم نظرت رو در مورد متن را بدانم. محتاج بهترین دعایت یعنی فرج آقای خوبی ها هستم

بقیع بی بقیع
خانه دلها ویران شد.
بای و با نظرت همنوایی کن در این غم جان کاه...
یا علی

سلام آپم با موضوع ( خرافه یا واقعیت؟؟؟!!) با احترام دعوتید و فقط نظر یادتون نره............التماس دعا.........یا حق.

جدا خسته نباشید از نظری که دادید منم جوابتونو دادم برادر حاجی اینقدر خیالاتی نباش

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.