پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

رییس ارشادی که با رسانه های مجازی رابطه ندارد!

رسانه ها، ارتباطی تنگاتنگ با نظام سیاسی و اجتماعی هر جامعه دارند تا جایی که به منظور انجام هرگونه کودتا یا تحرک مردمی، تصرف رادیو و تلویزیون یا هر منبع تبلیغاتی دیگر توسط مخالفان وضعیت موجود، اولین هدف به شمار می رود.

 در این میان سایت ها و رسانه های مجازی نیز نقش بسزایی دارند.هم اکنون با رشد سریع فن آوری، اینترنت بسیار سریع تر از روزنامه ها و جراید باعث انتشار خبر و تاثیر پذیری جامعه می شود و منبع بسیاری از جراید خبرهای همین سایت ها و خبرگزاری هاست.

این مقدمه کوتاه را گفتم تا به ماجرایی اشاره کنم.چند روز پیش برای انجام کاری نزد رییس اداره ارشاد شهرستان رامسر -حجت الاسلام مختاری-رفتم.

از آنجایی که برای انجام کارم ناگزیر به نگارش درخواست مکتوب بود،خود را وبلاگ نویس و همکار خبری برخی سایت ها معرفی کردم.

منشی نامه ی مرا نزد ریاست محترم برد و چند دقیقه بعد برگشت و گفت:" حاج آقا فرمودند نیاز به معرفی خود به عنوان مدیر وبلاگ و همکار سایت و... نیست."

مجددا" تقاضای جدیدی نوشتم و شخصا نزد حجت الاسلام مختاری رسیدم.کمی گفت و گو کردیم و توضیح دادم که وبلاگ نویسم و شاید آقای رییس نوشته های مرا در برخی سایت های استان دیده اند!

رییس ارشاد رامسر در کمال خونسردی در حالی که چای می نوشید و بر صندلی خود تکیه زده بود،گفت :نه؛ من با وبلاگ شما آشنا نیستم و اصلا من با سایت ها کاری ندارم و رابطه خوبی نیز با آنها ندارم.

خداحافظی کردم و از اتاق خارج شدم.طنین جمله پایانی آقای رییس هم چنان در گوشم مانده است!رییس یک اداره فرهنگی که از قضا همین سایت ها و وبلاگ ها زیر مجموعه آن هاست اذعان می دارد که با رسانه های مجازی کاری و رابطه ای ندارد.چرا؟!من تاکنون به نتیجه ای نرسیدم. 

نظرات 5 + ارسال نظر
خلعتبری 1390/04/22 ساعت 12:57 ب.ظ

ایوای خوب با چای که داشت می خورد تو هم حالشو گرفتی دیگه چون ایشان همیشه تو عالم هپروت سیر می کنند . وقتی کسی به خرمن این اقا کاری نداره مگه مرض داره به افته به جان فضای مجازی . هه هه هه هاهاها باشد از این روئساها

سلام با موضوع ( ما و شادی؟؟؟؟) آپم خوشحال میشم سر بزنید و نظرتون رو درباره نوشتم بگید.
با احترام دعوتید

سید 1390/04/22 ساعت 09:53 ق.ظ HTTP://WWW.YEKROZEBEHTAR.BLOGFA.COM

برادر بزرگوار سلام و خسته نباشید این هم وبلاگ دیگر من هست تنکا نیوز رو هم از این هفته فعال می کنم مجدد مطالبت عالی بود و هستند...راستی مگه انتظار بیشتری داشتی از رییس ارشاد ؟؟؟؟؟؟

محمد ولی تکاسی 1390/04/22 ساعت 08:27 ق.ظ http://mw1.blogfa.com

با عرض سلام

حکایت شیرین است عشق دلدادگی ما
هنوز اندر خم یک کوچه ایم از بی عرضگی ما

b.f 1390/04/21 ساعت 07:51 ب.ظ

سلام نمیدونم چی بگم تاسف می خورم که سمتی که با فرهنگ جامعه سروکار داره و باید از اوضاع دنیا با خبر باشه و جلوگیری از تهاجم فرهنگی منفی کنه اینجوری باشه باید فاتحشو خوند اما ای کاش ازش می پرسیدید برای چی خوشش نمیاد از سایتو وبلاگ حتما باید دلیل قانع کننده ای داشته باشه اما بازم توجیه کننده کارش نیست چیکار کنیم دیگه ادما تو جامعه قابل شناخت نیستند متاسفانه با کارشونم اشنا نیستن حداقل تو جامعه خودمون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.