پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

انتخاب بهترین

سلام  مخاطبان عزیز پوزخند

مرا در انتخاب بهترین گزینه یاری رسانید.

لطفا نظرتان را در مورد حذف یا ادامه ی کارم در پوزخند ، در نظر سنجی کنار وبلاگم بیان فرمایید.

منتظر جوابتان به درخواستم هستم.

سپاسگزارم/.

نظرات 5 + ارسال نظر
محمد ولی تکاسی 1390/03/09 ساعت 11:54 ق.ظ http://mw1.blogfa.com

با عرض سلام

این رایه اون و ه رایه
این راه و آن چاه (غیر راه) است.

توکل به خدا از نعمتهای ما ایرانیان مسلمان و معتقد است.شما کارت را انجام بده و توقع مزد آن را از خدا داشته باشید. در هر کاری نظرات موافق و مخالف لازمه هم اندیشی و استمرار یک کار نظیر وبلاگ شما ست. البته ابتدا زندگی خودت و سپس شهرت و آبادانی او.قبلا خدمت شما عرض کردم رامسر سالها طول کشید تا به وضعیت فعلی رسید لذا خیلی طول می کشد تا با نظرات و سلیقه های متفاوت اعضای شورا و مسئولین محترم اصلاح گردد و مشکلات زیربنایی آن حل گردند.
با تشکر

اهل رامسر 1390/03/07 ساعت 03:25 ب.ظ

رسانه در هر قالب و شکلی رسالتی بزرگ همچون شمعی فروزان در تنویر افکار مخاطبان دارد شما که تاکنون به این مهم همت میورزیدید و روشنگریها و پیشنهادات زیادی مثل داشتن رسانه به زبان بومی و.....در گذشته ارایه نموده اید حتما دین زیادی به گردن همه دارید.فلذا امیداست کمافی السابق موفق وموید باشید.

شایان 1390/03/05 ساعت 11:43 ق.ظ

سلام
البته بنظر من در سن شما این تعارض در همه کارها و فعالیتها بوجود می آید (اصلا منظورم این نیست کم سن هستید) منظورم اینست که چون راهت داری انخاب می کنی دچار تعارض میشی خانواده یه حرفی میزنی دوست یکی و... اما شما باید فعالیتهای خود را تقسیم بندی کنی یعنی وقتت را واولویتها کاری وزندگی را مشخص کن درس ازدواج کار وفعالیت اجتماعی اینهم می دونم بواسطه مطالبی که نوشتی تحت فشاری این موضوع طبیعی است شما نباید زود قضاوت کنی -تحت تاثیر قرار بگیری یادت باشه هر کاری هزینه ای داره الیته در مطالبت سعی کن مشخص کنی چرا این مطلبو می نویسی برای که می نویسی هدف مطلب تاثیر گذاری وائد ومزایا همیشه سبک سنگین کن بعضی مطالب نباید بدون تحقیق و گاهی بموقع باید نوشته شود تا تاثیر گذار باشد.
البته همه دوستان وبلاگ نویس اینا روبدونن خوب است
موفق باشید

من 1390/03/04 ساعت 02:28 ب.ظ

ادامه راه را خودت انتخاب کن. به نظر دیگران باشه که خیلی کارها را نباید بکنی یا باید انجام دهی.

امیدوارم زودتر به نتیجه برسی . فقط خودت باید تصمیم بگیری. نشی مثل داستان آن پیرمرد و پسرش که یک خر داشتند و یکی باید سوار می شد و کی پیاده.
حواست به من هست.

من خودم هستم و از شما حمایت می کنم!!
اونی که از شما حمایت نکرد من نبودم!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.