پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

خرداد ماه

                                                 

به نام آنکه نعمت آزادی و آگاهی را به انسان عنایت کرد.

یادمه اون روزهایی که مدرسه می رفتم از بعضی روزها خیلی خوشم  می اومد و از بعضی روز ها هم متنفر بودم.ساعتهایی که ورزش داشتیم را دوس  داشتم و خیلی ذوق می کردم و بالعکس از ساعتهایی که درسشو آماده نکرده بودم نفرت داشتم و منتظر بودم زودتر زنگ تفریح بخوره و من از اون ساعت نجات پیدا کنم.روز اول مهر خیلی ذوق داشتم برم مدرسه و بالعکس از روزهای 13آبان و ... که ما رو با زور و تهدید کم کردن نمره انظباط به راهپیمایی می بردند تنقر داشتم.یا بهمون می گفتن ظهر جمعه بیاین نماز جمعه و گر نه ما میدونیم و شما!!! یکی از ایامی که مدام از نزدیک شدنش بهش  دلهره داشتم خرداد ماه بود.آه چه ایام مسخره ای...چقدر بهمون استرس تزریق می کردن.خرداد داره میاداااا!!چقدر درساتو آماده کردی؟خرداد داره میادا ... .

الان که کمی دقت میکنم  می بینم که این ماه حتی واسه بچه مدرسه ایها هم سراسر اضطراب و امتحان و دلهره بود.فکر کنم بی ربط نباشه که خرداد را آبستن 1000 قلوبنامیم.1000 قلو حادثه،1000 قلو اتفاق.1000 قطره خون،1000 لبخند پژمرده .قیام پانزده خرداد،آزاد سازی خرمشهر،شهادت دکتر شریعتی  و هزاران اتفاق دیگری که گفتنش لزومی نداره .اما مهمترین آنها به روزگار ما همون انتخابات پارسال هست.همون انتخاباتی که مردم با ذوق اومدن تو انتخابات شرکت کردن وسرانجام... .؟؟؟

برای تموم کسانی که در این خرداد خونین وپر از حادثه تلفات جانی دادند و اکنون دیگر در کنار ما نیستن طلب مغفرت از خداوند عزوجل می کنیم.

القصه منم تصمیم گرفتم تو این ماه گلگون کاری کرده باشم .وبسایت پوزخند را به جهان ایترنت تقدیم میکنم .مطالبم بیشتر حول مسایل اجتماعی،مذهبی ،سیاسی دور میزنه .امیدوارم که رضایت خاطر شما دوست گرامی را بر آورده بکنم.

تا مطلب بعدی بدرود.

بهرامی

ششم خرداد 89

mtb_math@yahoo.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.