پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

بازدید مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران در قالب طرح مفتاح الجنه

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) از بازدید در قالب طرح مفتاح الجنه از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در کتالم وسادات شهر رامسر خبر داد. 

 این بازدیدتوسط مدیر کل کمیته امداد امام (ره)  استان مازندران ، نماینده مجلس ،امام جمعه ، فرماندار ومدیر کمیته امداد شهرستان رامسر و هئیت همراه انجام گرفت در این دیدار از 5 خانواده بازدید بعمل آمد و به هر خانواده سبد غذایی شامل برنج ،مرغ ،خرما، حبوبات و روغن به ارزش 800هزارریال بهمراه کمک های نقدی و غیر نقدی که از طرف  مدعوین به خانواده ها اهدا گردید.

به گزارش روابط عمومی واطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) رامسرپرویز سرایی مدیر کمیته امداد امام(ره) با اعلام ویژه برنامه‌های کمیته امداد رامسر در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: هر ساله در ماه مبارک رمضان برنامه‌های ویژه و متعددی در راستای بهره‌مندی از این فرصت معنوی توسط کمیته امداد به اجرا گذاشته می‌شود. و نیز از تعداد 50 خانواده با حضور مسئولین و خیرین با حضور در منازل آنان مشکلات آنان بررسی و حل خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان مازندران در این دیدار ها گفت: سال جاری بحث حامی‌یابی را در داخل و خارج استان نیز در دستور کار داریم و اکیپ‌هایی را به این منظور آماده کرده‌ایم.مدیرکل کمیته امداد با اشاره به استقبال مطلوب خیرین و مسوولان از اجرای طرح مفتاح الجنه گفت:  انشالله طی سال جاری از خانواده های زیادی  با حضور مسوولان و خیرین شهرستان   بازدید به عمل خواهد آمد.

طهماسب پور عنوان کرد: در ماه مبارک رمضان امسال به دیدار و سرکشی از خانواده های تحت پوشش کمیته امداد در سطح استان مازندران می‌رویم.

سرایی مدیر کمیته امداد شهرستان در پایان افزود: ماه رمضان فرصت مهیاست تا با خانواده‌های نیازمندی که گاهی بدون سرپرست خانوار هستند و از بیماری‌های صعب‌العلاج و دیگر مشکلات رنج می‌برند، آشنا شویم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.