پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

برگزاری اولین جلسه ستاد رمضان کمیته امدادامام (ره) شهرستان رامسر

جلسه ستاد رمضان با هدف هم اندیشی و سازماندهی خدمت رسانی به نیازمندان با حضور معاون فرماندار، مدیر کمیته امداد، معاون مشارکتهای مردمی و روحانی زکات و جمعی ازروسای ادارات و خیرین و نیکوکاران در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.   

به گزارش روابط عمومی واطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان رامسر،پرویز سرایی مدیر کمیته امداد امام(ره) ،بیان کرد: این جلسه پیرامون اطلاع رسانی و فرهنگ سازی موضوع انفاق ،احسان و برنامه های ماه مبارک رمضان بویژه احیای زکات ، از سوی مسئولین ، مبلغین ، ائمه جمعه و جماعات مساجد و دهیاران به عنوان سفیران دولت و همیاران امداد بین روستائیان در ماه مبارک رمضان مطالبی عنوان شد.

محمدآزاد معاون فرمانداری در این جلسه اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان ضروری است که اقدامات و هماهنگی های لازم بین دستگاهها، خیرین و نهادهای مردمی به منظور خدمات رسانی بهتر و بهره مندی خانواده های بی بضاعت از کمک های خیریه انجام شود.

در ادامه سرایی مدیر کمیته امداد، از مردم نیک اندیش که همواره پیشتاز در کارهای خیر هستند تشکر کرد و گفت: درسال گذشته(1393) کل هزینه اطعام و افطاریه و کالاهای توزیع شده (بریال) بیش 695 میلیون ریال بوده و فرمود درسال جاری بنا داریم از خانواده های بیشتری بازدیدبعمل آوریم و بیشتر مساعدت صورت گیرد.

به گزارش جابرمددی مقدم مسئول روابط عمومی کمیته امداددر پایان جلسه کلیپی از بیانات رهبری حضرت آیت الله خامنه ای در مورد ماه مبارک رمضان بهمت فناوری اطلاعات کمیته امدادتهیه و پخش شد.

نظرات 5 + ارسال نظر
رامسری 1394/03/26 ساعت 02:36 ب.ظ

شک نکنیم که سرمایه وسرمایه گذاری می‌تواند به تحرک بخش تولید بینجامد و با افزایش تولید، موجب بالا رفتن میزان اشتغال، رشد تجارت‌های بین‌المللی، بهبود سطح زندگی و درنهایت توسعه اقتصادی شود.

بی تردیدانتخاب پیشکسوتان سرمایه گذاری درامسرچون حاج خسرو نجفی و... به عنوان کارآفرینان برتر که با مقاومتها وسنگ اندازیهای فراوان همره بود الگوی بسیار مناسبی برای تمام کسانی است که دارای تمکن مالی بهتری نسبت به آحادمردم هستند.تا فرهنگ سرمایه گذاریهای بومی دراین دیار نهادینده شود.

زنده باد نجفی ونجفی های ایران زمین

ایمان 1394/03/26 ساعت 08:23 ق.ظ

یکی به این شریعت نزاد بگه که عزیز جان بنر زدن سر هر کوچه ای هنر نیست شما چه عملکردی داری که از کلار اباد تا رامسر را بنر باران کردی جناب شریعت نزاد عطر ان است که ببوید نه آنکه عطار بگوید مردم خوب آگاه هستند و دیگر ترفند های پوپولیستی و موج سواری بر افکار عمومی دورانش منسوخ شده حداقل برو یک دقیقه تامل کن و ببین اینکه فقط قوم و خویش خودت را استخدام نمودی و نیروی های دلخواه خودت را در ادارات برای انتخابات اسفند امسال مهره چینی کردی شما اصلا مردم را چی فرض کردی یا خودت را به اون راه زدی و اینو بدون دوران فرصت طلبان به سر آمده است

رامسری 1394/03/25 ساعت 06:15 ب.ظ

جناب شین

راجع آزاد باهاتون بحث نمی کنیم.همه از عمکرد ضعیف جناب آزاد وبخشدار مداح ناراضیند.
میشه بفرمایید برای چی آقای بهرامی باید استعفا بده؟؟؟

اگه امثال بهرامیها نبودن یکسری زیاده خواه شهر رو قبضه میکردن فقط واسه خودشون.مگه غیر از اینه؟؟؟

همه 1394/03/24 ساعت 02:19 ب.ظ

خدا عاقبته رامسر رو بخیر کنه

اون از اون پیام نورش
اون از اون کسری
اون از اون بیمارستانش
اون از اون ارشادش
اون از اون میراث فرهنگیش
او ن از اون ...

راستی جریان سردر دانشگاه آزاد رامسر به کجا کشید؟
خوردن یه لیوان آبم روش؟

شین 1394/03/23 ساعت 07:48 ب.ظ

ازاد باید برکنار بشه شما هم باید استعفا بدی از خبرنگاری دلیلشم واضع هستش

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.