پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

ورود عضو علی البدل به شورای شهر رامسر حداقل 3 ماه طول می کشد

رئیس شورای اسلامی استان مازندران در گفتگو با موج شمال:

ورود عضو علی البدل به شورای شهر رامسر حداقل 3 ماه طول می کشد 

 

رئیس شورای اسلامی استان مازندران با خبر تایید سلب عضویت یکی از اعضای شورای شهر رامسر در جلسه امروز شورای حل اختلاف استان مازندران گفت:عضویت یکی از اعضای شورای شهر رامسر به علت مشکلات حقوقی درشورای حل اختلاف استان مازندران طرح شد که به اتفاق ارا رای آورد .

حمید رضا افراشته در مصاحبه با موج شمال با اشاره به اینکه بردن آبروی مسلمان برای هیچ کسی لذت بخش نیست گفت:بنده برای پیگیری کارهای این عضو شورای شهر چند روز را به رامسر آمدم و با فرماندار و اعضای شورای شهر جلسه گذاشتم .

وی گفت:مشکل حقوقی این عضو شورای شهر رامسر با رضایت شاکی خاتمه نمی یابد و دلیل اینکه مدت زمان این حکم طولانی شد به این دلیل بود که قانون به وی اجازه می داد 6 جلسه متوالی غیبت نماید و وی با سپری شدن 5 جلسه دوباره به شورا آمد و باز هم می توانست 7 جلسه دیگر در نهایت 12 جلسه غیر متوالی غیبت نماید.

وی با اشاره به اینکه با صدور حکم اولیه ، این عضو می تواند اعتراض کند و برای صدور حکم قطعی حداقل یک پروسه 3 ماهه طول می کشد گفت:به علت تراکم پرونده ها و فقدان شعب مختلف صدور نهایی حکم سلبیت ، ممکن است رای جایگزینی عضو علی البدل پروسه طولانی را سپری نماید.

وی با اشاره به اینکه ما مشکل حقوقی عضو شورای شهر رامسر را از رسانه ها شنیدیم و پیگیر موضوع شدیم گفت:اعضای شورای حل اختلاف نیز امروز در خصوص اینکه جرم مرتکب شده در خارج از شورا انجام شده یا داخل شورا با هم اختلاف داشتند که مطرح شد این جرم قبل از شورا اتفاق افتاده و صلاحیت عضو زیر سوال رفته است.

وی در قسمت بعدی سخنانش گفت:بحث جذب نیرو در شهرداری ها به صورت آزمون است و چون شهرداری ها خود کفا هستند برخی از آنها بدون رعایت حقوق مردم به هم نان قرض می دهند و مبادرت به جذب نیرو می کنند که شهرداری کلارآباد در این خصوص هیچ تخلفی ندارد.

افراشته گفت:من خودم دانشجوی بیکار دارم ولی با توجه به اینکه کلارآبادی ام هیچ گاه اجازه نمی دهم فرزندانم در شهر خودم آزمون شهرداری دهد و برای این کار به آنها می گویم تا به شهرهای اطراف بروند که خدای نکرده شائبه تبانی به وجود نیاید.

 

نظرات 14 + ارسال نظر
س ش 1394/03/04 ساعت 04:51 ب.ظ

یعنی یه بار نشده تایید کنید یعنی گفتن واقعیت جرمه ؟؟؟ تخلف ایشون کاملا مشخص بود حتی فرد شاکی هم شناخته شده بود....ولی مردم عزیز رامسر گوشی واسه شنیدن نداشتند و بعضیا نه همه طعم غذا رو از یاد نبرده بودند. این آقا xتومان از اون بیچاره گرفت که بفرستتش به کشور x واسه درمان که کاملا نشدنی بود و پول آقا رو خورد یک آب هم روش بعد بعنوان حسابدار و خزانه دار انتخاب شد واقعا باید گریست به حال و روزمون البته شما هم اینارو بهتر میدونید ولی حرفی نمی زنید واقعا می ترسید یا ؟؟؟؟؟؟

رامسری 1394/02/18 ساعت 10:13 ق.ظ

با کمال تاسف جشنواره بهاره نارنج رامسر درهیچ پایگاه خبری انعکاس نداشت

با سلام و عرض ارادت
سایت جناب دکتر شریعت نژاد نماینده مردم شریف تنکابن،رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی برای مقطع کوتاهی از زمان، برای بروزرسانی و انجام خدمات فنی از دسترس خارج شد و هیچ گونه هک چه از جانب افراد رامسری یا تنکابنی یا سایر افراد که مطرح شده است در کار نبوده و شایعه ای بیش نیست.
لذا خبر هک به پایگاه اطلاع رسانی دکتر شریعت نژاد تکذیب می شود.
موفق باشید
مسئول پایگاه اطلاع رسانی دکتر شریعت نژاد
http://dr-shariatnejad.ir

کردرجبی 1394/02/17 ساعت 09:39 ق.ظ

درود بر مهندس یاری هک توسط افراد تنکابنی هستش حتما یا رقبای دکتر یا..............
مهندس جان موفق باشید
شاید توسط گروه بهرامی یا جمالی هک شده باشه!!!؟؟؟

کردرجبی 1394/02/16 ساعت 11:26 ب.ظ

ماجرای هک سایت دکتر شریعت نژاد چیه؟سایت شون که بالا میاد!!!!
اقای بهرامی لطف شفاف اطلاع رسانی نمایید تا ما هم در جریان کار قرار بگیریم
موفق باشید

محمود یارى 1394/02/15 ساعت 08:12 ب.ظ

فوت نابهنکام انسان زحمتکش ودلسوزورزش رامسرخصوصاًفوتبال رامسرکه همیشه درتمام عرصه فوتبال حضور و یارویاوربوده و بودوازکارکنان فعال ودلسوز اداره ورزش وجوانان(تربیت بدنى)رامسرشادروان خسرو خداوردى به خانواده انمرحوم وجامعه ورزشى رامسر تسلیت میکویم. خدایش بیامرزد. روحش شاد

یارى 1394/02/15 ساعت 07:58 ب.ظ

اولاً ازرامسرنستندبه دلایل زیاد....................دوماً رقیباى اصلیشان اعتلافیهاو دو غیره اعتلافى ازتنکابن هستنداحتمال دارد ازتنکابن هک کرده باشند؟

رامسری 1394/02/14 ساعت 10:30 ب.ظ

ممنون از جواب تون.واقعا رامسری های هکری هم داریم!!!!جای تعجبه
ببخشید بهرامی جون خبر دارین کدوم حزب یا گروه این کار رو انجام دادن؟
اگه کار رامسری جماعت باشه فاتحه همه سایت ها خوندست

پیام نوری 1394/02/14 ساعت 10:05 ق.ظ

آقای رامسری از خودت می بافی و میدوزی کجا پیام نوری ها همچی حرفی زدند کلا تکذیب میشه

ررامسری 1394/02/13 ساعت 09:47 ب.ظ

باخبر شدیم سایت شریعت نژاد برای چندمین بار متوالی توسط اشخاص ناشناسی که گویا از رامسر پشتیبانی می شوند هک شده است.ممنون میشم صحت این موضوع را پیگری نمایید که آیا راسته یا نه ما که چیزی ندیدیم.سایتشون که بالا مییاد!!!!!!!!!!!!!!

سلام
صحت دارد

رامسری 1394/02/12 ساعت 11:19 ق.ظ

این شورا با این عملکردی داشت همان خوب که منحل بشه.ادوم خردادین دیگه .بیشترازاین نمیشه انتظارداشت خخخخخخخخخخخخخخخ

کردباقری 1394/02/07 ساعت 11:02 ب.ظ

علی البدل

سلام
سپاس

رامسری 1394/02/06 ساعت 10:59 ب.ظ

کارکنان دانشگههای پیام نور وعلوم پزشکی رامسر هم به جمع معترضین به کارگیری نیروهای غیربومی دررامسر پیوستند. این بود ره آورد دولت تدبیر وامید دررامسر!!!!!

به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش رامسر با توجه به هماهنگی های بعمل آمده و جلسات متعدد با مدیران ارشد شهرستان رامسر برنامه های بسیار متنوعی متفاوت تر از سال های قبل جهت بزرگداشت مقام شامخ معلم پیش بینی شده است.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.