پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

نصب پارکومتر در کرج پس از اجرا شدن آن در رامسر

نصب پارکومتر در کرج پس از اجرا شدن آن در رامسر   

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: نصب این پارکومترها و ساماندهی پارکینگ‌های حاشیه‌ای علاوه بر افزایش امنیت، از پارک دوبل در حاشیه‌ خیابان جلوگیری و نظم و امنیت را در خیابان‌ها ایجاد می‌کند.

مریم قهرمانی‌صارم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به ایجاد پارکومترها در جهت ساماندهی پارکینگ‌های حاشیه‌ای برای روزهای پایانی سال، اظهار داشت: پیشنهاد ایجاد این پروژه سال گذشته مصوب و به مناقصه گذاشته شد که تاکنون اجرایی نشده بود.

وی با تاکید بر اینکه این پروژه باید تا اسفندماه سال جاری انجام شود، افزود: این پروژه به عنوان درآمد پایدار برای شهر محسوب شده و برای اسفند ماه در سطح شهر کرج اجرا می‌شود.

عضو شورای شهر کرج خاطرنشان کرد: نصب این پارکومترها و ساماندهی پارکینگ‌های حاشیه‌ای علاوه بر افزایش امنیت، از پارک دوبل در حاشیه‌ خیابان جلوگیری و نظم و امنیت را در خیابان‌ها ایجاد می‌کند.

وی بیان کرد: این پروژه در خیابان‌های اصلی شهر از جمله فردیس، عظیمیه، گوهردشت و دیگر خیابان‌های اصلی اجرایی می‌شود.

قهرمانی با اشاره به اینکه نصب پارکومترها سیاستی بود که شورا از سال‌های گذشته دنبال می‌کند، تصریح کرد: این پروژه با کمک بخش خصوصی اجرا می‌شود و با نصب دستگاه‌هایی که هریک 8 ماشین را کنترل می‌کند، با احتساب قیمت پایه ساعتی 500 تومان، درآمد پایدار قابل توجهی را به شهر تزریق می‌کند.

وی اظهار داشت: این امر در شهرها و استان‌های مختلف از جمله رامسر، قم، قزوین و تهران اجرایی شده است و در کرج نیز هرچه زودتر باید اجرایی شود. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.